ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου πυραύλου της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

Η BMW M5 Touring επιστρέφει με 727 ίππους κι υβριδικό σύστημα

H M5 Touring αποτελεί ένα πανίσχυρο PHEV βάγκον, αλλά το βάρος ξεπερνά τους 2,5 τόνους

Η BMW M5 Touring επιστρέφει με 727 ίππους κι υβριδικό σύστημα

H BMW M5 Touring επανέρχεται για πρώτη φορά από τη γενιά «E61» με τον V10 κινητήρα το 2010. Είναι η τρίτη βάγκον Μ5, μετά την E34 Touring του 1992.

Όπως κι η αντίστοιχη μπερλίνα, αποδίδει 727 ίππους από τη συνεργασία ενός twin-turbo V8 με επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα. Με 1.000 Nm, η νέα M5 Touring επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 3,6”, στα 200 σε 11,1” και μπορεί να φτάσει την τελική ταχύτητα των 304 km/h, αν βέβαια έχει απενεργοποιηθεί ο κόφτης. Ταυτόχρονα, υπόσχεται φόρτωμα 1.630 lt αποσκευών με τα πίσω καθίσματα κατεβασμένα. Τα οποία ανακλίνονται σε αναλογία 40:20:40, οπότε δεν θα έχεις πρόβλημα να κουβαλήσεις και τα σκι σου στη μέση.

Όπως συμβαίνει και με την μπερλίνα, το βάρος είναι ο μεγάλος εχθρός. Η σεντάν έκδοση ζυγίζει 2.435 kg, νούμερο αυξημένο πάνω από 450 kg σε σχέση με την απελθούσα γενιά.

Για τη βάγκον «G99» υπολογίστε επιπλέον 73 kg, που σημαίνει ότι πλέον υπερβαίνει τους 2,5 τόνους. Η γερμανική εταιρεία δηλώνει αυτό έχει και τα καλά του: Το επιπλέον βάρος πίσω έχει προσδώσει 50:50 κατανομή βάρους, κάτι που δεν μπορεί να επιτευχθεί στην μπερλίνα.

Από την άλλη, το βάρος αναπόφευκτα καταστρέφει την αναλογία κιλών ανά ίππο. Έτσι, οι επιδόσεις της υπολείπονται σε σχέση με πιο αδύναμα, αλλά και σημαντικά πιο ελαφριά, ανταγωνιστικά μοντέλα. Όπως το Audi RS6 Avant GT των 630 ίππων (3,3”) και τη Mercedes-AMG C63 SE Performance των 680 ίππων (3,4”).

Ωστόσο, η M5 Touring μπορεί να καμαρώνει για την ηλεκτρική αυτονομία των — παραλίγο — 70 km που της χαρίζει η μπαταρία των 18,6 kWh. Οπότε κινείται αμόλυντα στα καθημερινά αγώγια και περνάει κάτω από τα ραντάρ της Εφορίας αναφορικά με τα τέλη κυκλοφορίας και τις leasing φοροελαφρύνσεις.

Οπτικά, κοιτώντας τη M5 Touring από πίσω και διαγώνια, παρατηρούμε μια αισθητική αναντιστοιχία. Τα φουσκωμένα πίσω φτερά δεν συνδυάζονται με αντίστοιχα «προικισμένες» πίσω πόρτες. Είναι σαν να «ξεφουσκώνει» το αμάξωμα. Αλλά αυτό είναι το τελευταίο που θα απασχολήσει τον ευτυχή της κάτοχο.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.