ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Η BYD ετοιμάζει εργοστάσιο στην Τουρκία

H BYD συμφώνησε με την Άγκυρα για την ανέγερση νέου εργοστασίου, μια επένδυση που θα αγγίξει το 1 δισ. δολάρια

Η BYD ετοιμάζει εργοστάσιο στην Τουρκία

Η πρώτη απάντηση κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας στους τιμωρητικούς δασμούς είναι γεγονός, καθώς η BYD φαίνεται να έχει δώσει τα χέρια με την τουρκική κυβέρνηση, για την κατασκευή εργοστασίου στη γειτονική χώρα.

Όπως αποκαλύπτει το autonews.com, η συμφωνία θα πρέπει να θεωρείται κλειδωμένη, με την επίσημη ανακοίνωση να έρχεται τις προσεχείς ημέρες, από τον Τούρκο πρόεδρο, Recep Tayyip Erdoğan. Όπως όλα δείχνουν, η νέα αυτή μονάδα θα κατασκευαστεί στην πόλη Manisa, με τη συνολική επένδυση να αγγίζει το 1 δισ. δολάρια.

Όπως εύκολα γίνεται αντιληπτό, η κατασκευή εργοστασίου στην Τουρκία, θα διευκολύνει την πρόσβαση του κινεζικού κολοσσού στην Ευρώπη, μιας και υπάρχει τελωνειακή συμφωνία ανάμεσα στην ΕΕ και τη γειτονική χώρα. Δεν έχουν περάσει άλλωστε παρά μερικές ημέρες από τη στιγμή που η ΕΕ ανακοίνωσε την επιβολή δασμών 17,4% στην κινεζική φίρμα, πλέον του υφιστάμενου 10%.

Καθοριστικό ρόλο στην απόφαση της BYD να επενδύσει στην Τουρκία φαίνεται πως έπαιξε η απόφαση της τελευταίας, να αποσυρθεί από την επιβολή πρόσθετου δασμού στα αυτοκίνητα από την Κίνα, ύψους 40%. Όπως τόνισαν κυβερνητικές πηγές, η απόφαση αυτή ελήφθη με γνώμονα την διευκόλυνση της συγκεκριμένης επένδυσης.

Ας μην ξεχνάμε άλλωστε, πως ο Τούρκος πρόεδρος συναντήθηκε με τον Κινέζο ομόλογό του, Xi Jinping, την περασμένη εβδομάδα στην Αστάνα, με την ατζέντα των συνομιλιών να περιλαμβάνει και τις επενδυτικές σχέσεις που μπορούν να δημιουργηθούν ανάμεσα στις δύο χώρες.

Συν τοις άλλοις, η κίνηση αυτή αναμένεται να τονώσει και την αγορά των EV στην Τουρκίας, μιας το 2023 αντιπροσώπευαν το 7,5% των συνολικών πωλήσεων, σε μια χώρα με πληθυσμό 90 εκατομμυρίων κατοίκων.

Σε αυτό το σημείο να τονίσουμε πως στα άμεσα σχέδια της BYD είναι και η έλευση του Seagull στην αγορά της Γηραιάς Ηπείρου, το κόστος του οποίου δεν θα ξεπερνά τις €20.000. Κατά τα λοιπά, η αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα τη Shenzhen έχει βάλει ήδη μπροστά την κατασκευή του πρώτου ευρωπαϊκού εργοστασίου της στην Ουγγαρία, το οποίο σκοπεύει να εγκαινιάσει πριν το 2026.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Την περασμένη εβδομάδα, εγκαινίασε την γραμμή παραγωγής της στην Ταϊλάνδη, εξετάζει την κατασκευή εργοστασίου στο Μεξικό, ενώ έχει στην κατοχή της ένα πρώην εργοστάσιο της Ford στη Βραζιλία.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.