Κι αν έχουμε χορτάσει από restomod της Porsche 911, με αποκορύφωμα τα αριστουργήματα της Singer… Τούτη ‘δώ όμως θέλει να αψηφήσει την πρωτοκαθεδρία του οίκου από την Καλιφόρνια και με την European RS, απειλεί να μας πάρει τα μυαλά.
Αποτελεί την άποψη της βρετανικής Thornley Kelham για το πώς είναι η τέλεια Porsche 911. Σε αντίθεση με τα restomod της Singer που βασίζονται στη γενιά 964, οι Βρετανοί πάνε πιο πίσω, στα αερόψυκτα χρόνια. Οι ίδιοι δικαιολογούνται ότι η 964 είχε ABS κι υδραυλικό τιμόνι, ενώ οι παλιότερες 911 είναι πιο ανόθευτες κι ελαφριές.
Αν πάλι φοβάστε την πάλη με το τιμόνι των 2,5 στροφών από άκρη σε άκρη χωρίς υποβοήθηση και τα θεόφαρδα ελαστικά, η Thornley Kelham τοποθετεί ηλεκτρική υποβοήθηση κατά παραγγελία.
Τι άλλο προσφέρει για να δημιουργήσει την τέλεια Porsche 911; Φαρδύτερα μετατρόχια κατά 112 mm μπροστά και 214 mm πίσω, πόρτες και μπροστινό καπό από αλουμίνιο, κάρμπον προφυλακτήρες και πίσω ducktail αεροτομή. Συνολικά, χρειάζονται 2.500 εργατοώρες για την κάθε μία από τις 25 European RS που θα κατασκευαστούν.
Κοιτώντας από τα πολυανθρακικά τρία πίσω παράθυρα, θα δείτε μπάκετ καθίσματα της Recaro από ανθρακονήματα, τιμόνι Momo Prototipo, ένα πανάλαφρο κλιματιστικό και βέβαια, απίστευτη προσοχή στην παραμικρή λεπτομέρεια.
Η βασική τιμή ορίζεται στις €690.000 και φτάνει όπου θα πείτε «στοπ». Υπάρχουν τρεις επιλογές κινητήρα. Ένας επίπεδος 6κύλινδρος από την 993, υπερκυβισμένος στα 3,8 lt, με σφυρήλατα έμβολα της Mahle, πολυπετάλουδη εισαγωγή και συμπίεση 11,8:1. Ανεβάζει έως τις 8.000 rpm, αποδίδοντας 390 ίππους και 393 Nm.
Αν όμως ανοίξετε περαιτέρω το πορτοφόλι, σας ξεδιπλώνονται περισσότερες επιλογές. Αν ποθείτε περισσότερη ροπή χαμηλά, η Thornley Kelham σάς προτείνει 4λιτρο των 400 ίππων, ενώ αν είστε του στροφαρίσματος, θα σας ετοιμάσει τον 3,8 ώστε να ανεβάζει στις 10.000 rpm.
Όλοι οι κινητήρες κινούν τους πίσω τροχούς μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων με μπλοκέ διαφορικό της Wavetrac.
Τα μπροστινά άκρα έχουν μεταφερθεί από τη σύγχρονη 911 GT3 και συνδυάζονται με ρυθμιζόμενη coilover ανάρτηση της JRZ, ελατήρια της Eibach και ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές ράβδους. Αν έχετε πολύ άγριες διαθέσεις, τικάρετε τα κουτάκια για τα κεραμικά φρένα και τα ελαστικά Michelin Cup 2.
Πώς όμως προέκυψε η European RS; Είχαν ήδη ανακατασκευάσει μια Aston Martin DB4 για έναν αρχιτέκτονα. Έμεινε τόσο ικανοποιημένος που επέστρεψε με το αίτημα να του φτιάξουν την καλύτερη Porsche 911 στον πλανήτη.
Είχε επίσης μια 997 GT3 RS 4.0 στην κατοχή, αλλά ήθελε κάτι πιο ρετρό. Χρειάστηκαν τέσσερα χρόνια από τη σύλληψη μέχρι την ολοκλήρωση, αλλά εσείς κι οι υπόλοιποι εκατομμυριούχοι δεν χρειάζεται να στενοχωριέστε: Τώρα ξέρουν τι πρέπει να κάνουν και θα είναι πολύ πιο γρήγοροι.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.