Η σειρά «Ιcona» της Ferrari αποτίει φόρο τιμής στο ένδοξο παρελθόν της μάρκας. Οι Monza SP1 και SP2 είναι μια σύγχρονη επανερμηνεία των Monza 500 και 750, με τις οποίες η Ferrari καθιέρωσε τον μύθο της.
Ενώ η Daytona SP3 αποτελεί φόρο τιμής στα ένδοξα αγωνιστικά πρωτότυπα της δεκαετίας του 1960. Τώρα, φαίνεται ότι υπάρχει μια μεγάλη πιθανότητα η Ferrari να αναζητήσει μια πιο μοντέρνα μούσα για την επερχόμενη SP4.
Έτσι, το επόμενο αυτοκίνητο της σειράς Icona θα μπορούσε να είναι ένας φόρος τιμής στην F40. Τα προηγούμενα δημιουργήματα της Icona δεν είναι απλώς ρετρό απενερμηνείες προηγούμενων μοντέλων.
Οι SP1, SP2 και SP3 αναφέρονται ξεκάθαρα στο παρελθόν της μάρκας, αλλά το κάνουν με μοντέρνο στιλ και τεχνολογία αιχμής. Η καθεμία ήταν περιορισμένης παραγωγής — 499 παραδείγματα της Monza και 599 της Daytona. Και κόστισε αρκετά περισσότερο από €1 εκατομμύριο. Όποια μορφή κι αν έχει η SP4, περιμένουμε εξίσου μικρή παραγωγή κι εξίσου μεγάλη τιμή.
Οι SP1 και SP2 βασίστηκαν στην 812 Superfast, με την οποία μοιράζονταν το πλαίσιο και τον κινητήρα. Η SP3 ήταν πιο στενά συνδεδεμένη με τη LaFerrari, αν και χωρίς την υβριδική υποβοήθηση. Ίσως για μια SP4 αλά F40, η Ferrari θα μπορούσε να χρησιμοποιεί τον twin-turbo V8 των 4,0 lt από την SF90. Ελκυστική συνταγή!
Τα μοντέλα της σειράς Icona είναι εξαιρετικά κερδοφόρα για τη Ferrari. Δεδομένου ότι βασίζονται σε προϋπάρχοντα μηχανικά μέρη, δεν έχουν ιδιαίτερο κόστος εξέλιξης. Επειδή όμως πρόκειται για μοντέλα περιορισμένης παραγωγής, οι πελάτες είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν πολλά χρήματα για να τα αποκτήσουν. Άλλωστε, για να μπεις στη λίστα, θα πρέπει να είσαι ήδη αγοραστής με κάμποσο παρελθόν.
Πρέπει όμως να σκεφτούμε και το άλλο: Η προοπτική αναβίωσης της F40 θα μπορούσε να θεωρηθεί ιεροσυλία. Δες τι έγινε με τη νέα Lamborghini Countach, την οποία ο σχεδιαστής του πρωτότυπου μοντέλου αποκήρυξε και το διατυμπάνισε παντού.
Επιπλέον, δεν μπορούμε παρά να αναρωτηθούμε αν ένα μοντέλο σαν αυτό θα μείωνε τη λάμψη της νέας F80, που αποτελεί άμεσο απόγονο της F40.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.