ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Η Jaguar έφτιαξε δύο ολοκαίνουργιες E-Type 50 χρόνια μετά

50 χρόνια αφότου ολοκληρώθηκε η παραγωγή της E-Type, η Jaguar κατασκεύασε δύο ολοκαίνουργια τεμάχια

Η Jaguar έφτιαξε δύο ολοκαίνουργιες E-Type 50 χρόνια μετά

Η μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση θα αναγκάσει την Jaguar να σταματήσει την πώληση καινούργιων αυτοκινήτων για περίπου ένα έτος. Αλλά όποιος ξεχνάει το παρελθόν του, είναι καταδικασμένος. Κάπως έτσι σκέφτηκαν εκεί στη βρετανική εταιρεία και κατασκεύασαν δύο ολοκαίνουργιες E-Type.

Προσοχή: Όχι restomod, όχι αναπαλαίωση δύο μεταχειρισμένων μοντέλων. 50 χρόνια αφότου έπαυσε οριστικά η παραγωγή της E-Type, το τμήμα Works Bespoke της Jaguar έκανε επίδειξη ικανοτήτων κι έφτιαξε δύο αυτοκίνητα «του κουτιού». Δημιουργήθηκαν για έναν «πιστό, απαιτητικό πελάτη στη Νοτιοανατολική Ασία» και χρειάστηκαν πάνω από 2.000 ώρες για να ολοκληρωθούν. Η εταιρεία σπεύδει να ξεκαθαρίσει ότι δεν πρόκειται να φτιάξει άλλα, οπότε μην κάνεις όρεξη.

Τα δύο Series I ξεσκέπαστα μοντέλα είναι βαμμένα σε Signet Green κι Opal Black αποχρώσεις. Και καθώς ο απαιτητικός πελάτης είχε προφανώς και πολύ βαθιές τσέπες, οι ορέξεις του αναμενόμενα δεν περιορίζστηκαν στην αναπαραγωγή απολύτως εργοστασιακών μοντέλων.

Η Jaguar συνεργάστηκε με την Deakin & Francis, τον παλαιότερο κατασκευαστή κοσμημάτων της Αγγλίας, που ιδρύθηκε το 1786. Γεμίζοντας την καμπίνα με πολύτιμους λίθους, χαρακτηριστικές πινελιές από ατόφιο ασήμι και λεπτομέρειες από χρυσό 18 καρατίων, προσθέτοντας στη συλλεκτική αξία των κατασκευών.

Τα κοσμήματα δεν είναι το μόνο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό στην καμπίνα. Τα καθίσματα είναι ντυμένα με χειροποίητο ταν δέρμα της Bridge of Weir. Η κεντρική κονσόλα είναι κατασκευασμένη από ανοδιωμένο αλουμίνιο και φέρει χάραξη ενός ολογράμματος μιας E-Type E Series I.

Επιπλέον, η Jaguar πρόσθεσε ένα σύγχρονο αλλά διακριτικό ραδιόφωνο με συνδεσιμότητα Bluetooth και θερμαινόμενο παρμπρίζ. Και τα δύο μοντέλα είναι εξοπλισμένα με 6κύλινδρο σε σειρά κινητήρα 3,8 lt, ο οποίος έχει αναβαθμιστεί με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου.

Επιπλέον, οι μηχανικοί άλλαξαν το αρχικό μηχανικό κιβώτιο τεσσάρων ταχυτήτων με ένα βελτιωμένο πέντε σχέσεων, διευκολύνοντας τη ζωή του οδηγού — στην απίθανη περίπτωση που αποφασίσει να οδηγήσει τα αριστουργήματα.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Η εταιρεία δεν αποκάλυψε το κόστος αλλά είμαστε σίγουροι ότι θα είναι πάρα πολύ υψηλό.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.