ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου πυραύλου της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

Η Land Rover εξελίσσει το αμιγώς ηλεκτρικό Defender

Η βρετανική φίρμα επιβεβαίωσε ότι το σκληροτράχηλο Land Rover Defender θα αποκτήσει και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση το 2025.

Η Land Rover εξελίσσει το αμιγώς ηλεκτρικό Defender

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, είναι μαθηματικά βέβαιο ότι σε μερικά χρόνια θα κατακτήσουν τις περισσότερες κατηγορίες της αγοράς. Ένα από τα τελευταία προπύργια της παλιάς σχολής οχημάτων που αντιστέκεται ακόμα σθεναρά είναι αυτό των καθαρόαιμων εκτός δρόμου μοντέλων.

Σύντομα όμως και αυτό, θα «πέσει» ηρωικά. Ήδη, το Hummer κυκλοφορεί ως EV, ενώ τόσο η Jeep (Wrangler) όσο και η Ford (Βronco) ετοιμάζουν πυρετωδώς τις ηλεκτρικές εκδόσεις των μοντέλων τους. Και έπεται ανάλογη συνέχεια από όλους όσους ασχολούνται με τη συγκεκριμένη κλάση αυτοκινήτων.

Από το παιχνίδι αυτό, θα ήταν αδύνατο να απουσιάζει η Land Rover, η οποία δουλεύει ήδη πάνω στο πρότζεκτ «ηλεκτρικό Defender» ούτως ώστε να διεκδικήσει το μερίδιο που της αναλογεί από τη νέα πίτα των ηλεκτρικών εκτός δρόμου οχημάτων.

Η Land Rover λοιπόν σχεδιάζει στην ανανεωμένη εκδοχή του υπάρχοντος Defender, που αναμένεται επίσημα το το 2025, να παρουσιάσει και την αμιγώς ηλεκτρική του version!

Το Defender που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή ανάμεσα μας, πατά πάνω στην πλατφόρμα «D7x Premium Lightweight Architecture», με την ηλεκτρική έκδοση (και συνολικά την ανανεωμένη version) να χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα «MLA-Flex».

Η νέα πλατφόρμα, υποστηρίζει πλήρως ηλεκτρικά συστήματα κίνησης αλλά και κινητήρες εσωτερικής καύσης. Το Range Rover Sport για παράδειγμα έχει χτιστεί πάνω σε αυτή τη νέα αρχιτεκτονική και αναμένεται να λάβει και αυτό από το 2024 και μετά, αμιγώς ηλεκτρική έκδοση στη γκάμα του.

Παρόλο που το νέο ηλεκτρικό Defender θα χρησιμοποιήσει τη νέα πλατφόρμα του ομίλου, η σχεδίαση του θα παραμείνει… αμετάβλητη. Οι φανατικοί οπαδοί του Defender έχουν επαινέσει ουκ ολίγες φορές το ντιζάιν του μοντέλου, που «δένει» αρμονικά το χτες με το σήμερα, με τη Land Rover να κρατά ατόφιες τις γραμμές του και να προχωρά σε πολύ μικρές παρεμβάσεις.

Σημαντικά ωστόσο διαφοροποιημένο αναμένεται το εσωτερικό. Τα λιγότερα μηχανικά μέρη, προσφέρουν μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων στους σχεδιαστές, οι οποίοι θα προσπαθήσουν να το εκμεταλλευτούν χαρίζοντας μία φρέσκια αισθητική άποψη στην καμπίνα η οποία θα συνδυάζεται με κορυφαία τεχνολογικά συστήματα.

Πολλές πληροφορίες αναφορικά με το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης του νέου Defender δεν υπάρχουν, παρόλα αυτά, κύκλοι μέσα από το στρατόπεδο των Βρετανών, υποστηρίζουν ότι η επιλογή μιας μπαταρίας 100 kWh θα ταιριάζει γάντι στις ανάγκες του μοντέλου τους, τόσο από πλευράς αυτονομίας (κοντά στα 400 km) όσο και σε ότι αφορά τις off road ικανότητες που θέλουν να έχει το Defender.

Μάλιστα κάνουν λόγο ότι οι ηλεκτρικοί κινητήρες που θα συνεργάζονται με την 100αρα μπαταρία θα μπορούν θα προσφέρουν μεγαλύτερη «ακρίβεια» στο σύστημα τετρακίνησης και σαφώς περισσότερη ροπή και δύναμη στο αυτοκίνητο, στοιχεία που τα θεωρούν απαραίτητα για ένα εκτός δρόμου μοντέλου.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Πηγή: drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.