ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Eιλικρινά: Ποιος ασχολείται -στα σοβαρά- με το debate του ΠΑΣΟΚ;
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 40€
prodeals.gr

Η Mercedes-Benz αυξάνει την τελική του αυτόνομου συστήματος Επιπέδου 3

H τελική ταχύτητα του αυτόνομου συστήματος της Mercedes-Benz φτάνει πλέον τα 95 km/h όπως έγινε γνωστό

Η Mercedes-Benz αυξάνει την τελική του αυτόνομου συστήματος Επιπέδου 3

Η Mercedes-Benz παρουσιάζει την επόμενη έκδοση του DRIVE PILOT για αυτόνομη οδήγηση υπό όρους (SAE Επίπεδο 3) στη Γερμανία. Αυτή η εξελικτική αναβάθμιση μπορεί πλέον να ακολουθεί ένα αυτοκίνητο στον αυτοκινητόδρομο με ταχύτητα έως και 95 km/h αντιπροσωπεύοντας σημαντικά μεγαλύτερο όφελος για τον πελάτη.

Η απαραίτητη επαναπιστοποίηση από την Ομοσπονδιακή Αρχή Μεταφορών της Γερμανίας αναμένεται μέχρι το τέλος του 2024 και κατά συνέπεια οι πωλήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν στις αρχές του 2025. Τα αυτοκίνητα πελατών που είναι ήδη εξοπλισμένα με το σύστημα DRIVE PILOT θα λάβουν δωρεάν την αναβάθμιση. Ανάλογα με το μοντέλο, αυτή η αναβάθμιση μπορεί να γίνει ασύρματα ως «over the air» (OTA) ή μέσω επίσκεψης σε συνεργείο, χωρίς να απαιτείται αλλαγή κάποιου εξαρτήματος στο όχημα. Με την αναβάθμιση αυτή, το DRIVE PILOT θα είναι το ταχύτερο σύστημα Επιπέδου 3 στον κόσμο σε αυτοκίνητο παραγωγής.

«Με την αναβαθμισμένη έκδοση DRIVE PILOT, η Mercedes δίνει για ακόμη μία φορά έμφαση στον πρωτοποριακό της ρόλο στην αυτόνομη οδήγηση. Σύντομα θα είναι δυνατή η ενεργοποίηση της υπό όρους αυτόνομης οδήγησης έως και 95 km/h σε ρέουσα κυκλοφορία υπό όρους στους γερμανικούς αυτοκινητοδρόμους.

Με το σύστημα αυτό, οι πελάτες μας μπορούν να αξιοποιήσουν πιο αποτελεσματικά το χρόνο τους. Για ακόμη μία φορά, η Mercedes-Benz θέτει τα πρότυπα στον κλάδο και εξελίσσει σταθερά το δρόμο προς την αυτόνομη οδήγηση» δήλωσε ο Markus Schäfer, μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Mercedes Benz Group AG, Chief Technology Officer, Development & Purchasing.

Η υψηλότερη ταχύτητα του DRIVE PILOT προσφέρει σημαντικά περισσότερες δυνατότητες χρήσης για τους πελάτες: Το σύστημα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη ροή της κυκλοφορίας υπό ορισμένες συνθήκες στη δεξιά λωρίδα ενός αυτοκινητόδρομου, ενώ προπορεύεται κάποιο άλλο αυτοκίνητο.

Ο οποίος μπορεί να επιλέξει να συμμετέχει σε ορισμένες δευτερεύουσες δραστηριότητες όπως η εργασία του, το σερφάρισμα στο διαδίκτυο, η παρακολούθηση τηλεόρασης ή ταινίας μέσω streaming από υπηρεσίες όπως το RIDEVU της Sony Pictures Entertainment . Αυτή η τελευταία προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο εφαρμογών της εταιρείας είναι τώρα για ορισμένα μοντέλα σε επιλεγμένες αγορές.

Η Mercedes-Benz βασίζεται όσον αφορά στο DRIVE PILOT σε  μία αρχιτεκτονική  «συστήματος  πολλαπλής διασφάλισης» . Αυτό σημαίνει ότι στην απίθανη περίπτωση που κάποιο από τα ζωτικά συστήματα του αυτοκινήτου – όπως το σύστημα διεύθυνσης, φρένων ή το ηλεκτρικό σύστημα – δυσλειτουργήσει, εξασφαλίζεται η ασφαλής ανάληψη ελέγχου από τον άνθρωπο.

Η αρχιτεκτονική συστήματος  πολλαπλής διασφάλισης ουσιαστικά συμβάλλει ώστε η παράδοση του ελέγχου στον οδηγό να γίνεται με ασφάλεια. Κάμερες, ραντάρ, αισθητήρες υπερήχων και ένα LiDAR χρησιμοποιούνται για την καταγραφή στοιχείων του του περιβάλλοντος του αυτοκινήτου και υποβάλλονται σε επεξεργασία σε πραγματικό χρόνο.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.