Η Mercedes επιστρέφει στις 24 Ώρες του Le Mans για πρώτη φορά από το 1999, συμμετέχοντας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) από το 2025, σε συνεργασία με την ομάδα Iron Lynx.

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θα αγωνιστεί στην κατηγορία LMGT3 με την Mercedes-AMG GT3, η οποία έχει ήδη σημειώσει νίκες σε 24ωρους αγώνες στο Spa και στο Nürburgring. Η συμμετοχή της στο Le Mans σηματοδοτεί την επιστροφή της στον αγώνα 26 χρόνια μετά την τελευταία της παρουσία με την CLR LM-GTP και αποτελεί την τρίτη συνολικά συμμετοχή της, μετά τη νίκη του 1989 με την εργοστασιακή ομάδα Sauber.

Η Iron Lynx, που εκπροσωπεί φέτος τη Lamborghini στην κατηγορία LMGT3, στρέφεται στη συνεργασία με τη Mercedes, διατηρώντας δύο αγωνιστικά αυτοκίνητα στο WEC, όπως προβλέπουν οι κανονισμοί. Οι πρώτοι οδηγοί που ανακοινώθηκαν είναι ο Matteo Cressoni, πρώην μέλος της εργοστασιακής ομάδας της Lamborghini, και ο Claudio Schiavoni, συνέταιρος της Iron Lynx.

«Είναι γνωστό ότι επιθυμούσαμε εδώ και καιρό να επαναφέρουμε το αστέρι της Mercedes στο Le Mans. Η σεζόν του 2025 είναι η κατάλληλη στιγμή – επιστρέφουμε στη La Sarthe μετά από 26 χρόνια!», δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της Mercedes-AMG Motorsport, Christoph Sagemuller.

Η Mercedes εξασφάλισε τη συμμετοχή της στο WEC με τη δεύτερη προσπάθεια, καθώς η FIA και το Automobile Club de l’Ouest ενέκριναν την επέκταση του grid σε έως και 40 αυτοκίνητα.

Ο Andrea Piccini, επικεφαλής της Iron Lynx, δήλωσε με τη σειρά του ότι «είμαστε εξαιρετικά περήφανοι που καλωσορίζουμε τη Mercedes-AMG ως συνεργάτη. Πρόκειται για μια καταπληκτική μάρκα, γεμάτη φιλοδοξία, αποφασιστικότητα και δίψα για επιτυχία».

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Η νέα συνεργασία της Iron Lynx με τη Mercedes εγείρει ερωτήματα για τη μελλοντική παρουσία της Lamborghini στο WEC. Σύμφωνα με πληροφορίες, η ιταλική μάρκα εξετάζει το ενδεχόμενο να εστιάσει στην κατηγορία GTP του IMSA SportsCar Championship στις ΗΠΑ, την πιο σημαντική αγορά της, εξαιτίας τεχνικών και οικονομικών περιορισμών που καθιστούν δύσκολη τη συμμετοχή της στην κατηγορία Hypercar του WEC.