ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Η νέα κινεζική υπό-μπράντα της Audi ονομάζεται… AUDI

Η AUDI κάνει άνοιγμα στην κινεζική αγορά σε συνεργασία με τη SAIC. Απουσιάζει πλήρως ο λογότυπος με τους δακτυλίους

Η νέα κινεζική υπό-μπράντα της Audi ονομάζεται… AUDI

Η Audi λανσάρει μια νέα υπό-μπράντα, στην προσπάθειά της να προσελκύσει περισσότερους αγοραστές στη μεγαλύτερη αγορά τον πλανήτη, την κινεζική. Ονομάζεται AUDI και το σήμα της δεν περιλαμβάνει τους τέσσερις δακτυλίους της μητρικής εταιρείας.

Αντιθέτως, παντού αναγράφεται AUDI με κεφαλαία γράμματα, λες και φωνάζει για την ξεχωριστή της ταυτότητα. Για να σηματοδοτήσει το λανσάρισμα, η Audi… εεεε, η AUDI αποκάλυψε ένα πρωτότυπο που ονομάζεται E, προσφέροντας μια πρόγευση του τι μπορούμε να περιμένουμε από την κινεζική μάρκα.

Η AUDI αποτελεί κοινοπραξία της Audi και της εγχώριας SAIC, της οποίας ηγείται ο Fermín Soneira, πρώην επικεφαλής της γραμμής παραγωγής ηλεκτρικών μοντέλων των Γερμανών. Το πρωτότυπο αποτελεί προεπισκόπηση τριών μελλοντικών μοντέλων παραγωγής που αναμένεται να κυκλοφορήσουν από τα μέσα του 2025.

Το AUDI E αυτοπροσδιορίζεται ως ένα πλήρως ηλεκτρικό Sportback και το «σημείο αναφοράς» για μια νέα γενιά μοντέλων. Έχει μήκος 4.870 mm, πλάτος 1.990 mm κι ύψος 1.460 mm, με μεταξόνιο 2.950 mm. Έχει περίπου το ίδιο αποτύπωμα με το θερμικό Α5, αν κι η σχεδιαστική γλώσσα διαφοροποιείται κι έρχεται πιο κοντά στα κινεζικά γούστα.

Το πρωτότυπο βασίζεται σε μια «Advanced Digitized» πλατφόρμα, που αναπτύχθηκε από κοινού από την Audi και τη SAIC. Η ισχύς προέρχεται από δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, με συνδυασμένη ισχύ 775 ίππων και ροπή 800 Nm. Νούμερα που ταιριάζουν περισσότερο σε ένα μοντέλο RS κι επιτρέπουν επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 3,6”. Ταυτόχρονα, η AUDI υπόσχεται «πραγματικά» επίπεδα άνεσης και δυναμικής οδήγησης, όπως κάθε «γερμανικό» μοντέλο της.

Μια μπαταρία χωρητικότητας 100 kWh προσφέρει αυτονομία 700 km, αν και κατά το αισιόδοξο κινεζικό CLTC. Η αρχιτεκτονική των 800V είναι συμβατή με ταχύτατη φόρτιση, προσθέτοντας 370 km σε μόλις 10’.

Την ίδια στιγμή, δημοσιεύματα κάνουν λόγο για απόφαση των Γερμανών να μειώσουν το εργατικό τους δυναμικό κατά 15%. Το εργοστάσιο της εταιρείας στις Βρυξέλλες αναμένεται να παύσει τις εργασίες του στις 28 Φεβρουαρίου και θα γίνει το πρώτο εργοστάσιο του Ομίλου VW που θα κλείσει στην Ευρώπη.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Η Audi ισχυρίζεται ότι έχει έρθει σε επαφή με 26 πιθανούς επενδυτές για την ανάληψη του εργοστασίου, αλλά χωρίς αποτέλεσμα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.