Porsche και Audi «τρέχουν» από καιρό το project της εισόδου τους στην Formula 1, εκμεταλλευόμενες τη νέα εποχή στο σπορ που θα ξεκινήσει από το 2026.
Τότε, όλες οι εταιρείες θα πρέπει να κατασκευάσουν νέους κινητήρες που θα χρησιμοποιούν συνθετικά καύσιμα, με τις δύο εταιρείες να θέλουν να μπουν στη νέα εποχή που ξεκινά από το μηδέν για όλες τις ομάδες.
Και ενώ η Audi κατάφερε και έκλεισε συμφωνία με την Sauber ως προμηθεύτρια κινητήρων της από το 2026, η Porsche φαίνεται πως εγκαταλείπει το πλάνο της αφού καμία από τις μεγάλες ομάδες δεν φαίνεται διατεθειμένη να δεχθεί τους όρους της συνεργασίας της.
Η πρώτη κρούση από την Porsche έγινε προς τη πρωταθλήτρια του 2022, τη Red Bull, με τις δύο ομάδες να συμφωνούν αρχικά για την εξαγορά του 50% της ομάδας. Τα πρώτα σύννεφα σε αυτή την επικείμενη σχέση όμως δεν άργησαν να φανούν και δημιουργήθηκαν ουσιαστικά από τις απαιτήσεις της Porsche.
Σύμφωνα με φήμες, η Porsche θέλησε να ελέγχει σε μεγάλο βαθμό τη λειτουργία της ομάδας, κάτι που φυσικά δεν έγινε αποδεκτό από τη Red Bull, ανοίγοντας έτσι το δρόμο στην Ford να είναι τελικά αυτή που θα συνεργαστεί με την Αυστριακή ομάδα.
Στη συνέχεια έγιναν προσπάθειες επαφής με τη McLaren που και αυτές δεν ευδοκίμησαν τουλάχιστον μέχρι τώρα, αναγκάζοντας την Porsche να μείνει εκτός παιχνιδιού.
Κάτι που δεδομένα είναι απόλυτα λογικό βεβαίως, αν σκεφτούμε πως καμία από τις ομάδες κατασκευαστών δεν μπορεί να προσθέσει το όνομα της Porsche δίπλα στο δικό της.
Εκτός των Ferrari, Aston Martin, McLaren, Mercedes-AMG λοιπόν, μένουν οι μη κατασκευάστριες ομάδες της F1, όπως η Haas και η Williams.
Με την πρώτη να μην έχει ακόμα αποφασίσει αν θα συνεχίσει με κινητήρες της Ferrari από το 2026 και τη δεύτερη να είναι ευχαριστημένη από τη συνεργασία της με την Mercedes-AMG.