Τo Lucid Air Sapphire, το Dodge Challenger SRT Demon 170, το Rimac Nevera και το Pininfarina Battista είναι τα μόνα αυτοκίνητα παραγωγής που μπορούν να διανύσουν το 1/4 του μιλίου σε λιγότερο από 9”. Αν κι η Shelby GT500 δεν είναι ακριβώς μοντέλο ευρείας παραγωγής, έρχεται να προστεθεί στην ολιγομελή παρέα.
Η παραγωγή των 30 Shelby GT500 Code Red ξεκίνησε πριν δύο χρόνια, αλλά μόλις τώρα αποκαλύφθηκε το μεγαλείο του αμερικανικού μοντέλου. Κατά τη διάρκεια πρόσφατων δοκιμών σε drag strip, το θηριώδες muscle car κατέγραψε την εκπληκτική επίδοση των 8,59”, με ταχύτητα εξόδου 259 km/h.
Καθώς το Lucid, το Rimac και το Pininfarina είναι ηλεκτρικά οχήματα, αυτό σημαίνει ότι το GT500 Code Red της Shelby διαγωνίζεται με το Demon για το στέμμα του ταχύτερου θερμικού μοντέλου.
Η Dodge ανακοινώνει ότι το Demon 170 μπορεί να ολοκληρώσει το τέταρτο του μιλίου σε 8,91” με ταχύτητα εξόδου 243,3 km/h, αλλά αυτή η επίδοση ισχύει μόνο στα χαρτιά. Δεν έχει διαρρεύσει κάποιο επίσημο βίντεο από την εταιρεία που να πιστοποιεί ένα τόσο γρήγορο πέρασμα. Ενώ κι ανεξάρτητο υλικό από ιδιοκτήτες, δείχνει ότι πολύ δύσκολα κατεβαίνει κάτω από τα 9,4”.
Έτσι, ενώ στη θεωρία θα έπρεπε να είναι ταχύτερο από το Model S Plaid των επίσημων 9,23”, βρίσκεται πίσω του όταν αντιπαρατίθενται. Κάτι που αφήνει στη Shelby GT500 την πρωτοκαθεδρία για το ταχύτερο πέρασμα μοντέλου με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Για να επιτευχθεί αυτό, έχει αφαιρεθεί ο κομπρέσορας από τον V8 των 5,2 lt και στη θέση του μπήκαν δύο μεγάλες τουρμπίνες. Με βενζίνη εμπορίου, η απόδοση φτάνει τους 1.000 ίππους και τα 1.058 Nm. Νούμερα που αυξάνονται στους 1.300 ίππους και τα 1.356 Nm όταν χρησιμοποιείται αιθανόλη E85.
Αν σου έχει ανοίξει η όρεξη, τα κακά νέα είναι ότι θα κατασκευαστούν μόνο 30 μονάδες.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.