ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Μονοκούκι» Διαμαντοπούλου ψήφισαν στο ΠΑΣΟΚ οι… νεοδημοκράτες!

Η Taycan Turbo GT είναι η ισχυρότερη Porsche όλων των εποχών

Κι η ταχύτερη επίσης, με το 0-100 να έρχεται σε μόλις 2,2”

Η Taycan Turbo GT είναι η ισχυρότερη Porsche όλων των εποχών

Η νέα Porsche Taycan Turbo GT είναι το ισχυρότερο αυτοκίνητο δρόμου της μάρκας μέχρι σήμερα κι έχει ήδη σημειώσει ρεκόρ γύρου σε δύο από τις πιο διάσημες πίστες αγώνων στον κόσμο. 

Η Porsche Taycan Turbo GT των 1.108 ίππων μπορεί να παραγγελθεί κι ως διθέσιο πιστάδικο υπερόπλο, εφόσον επιλέξετε χωρίς επιπλέον χρέωση το πακέτο Weissach.

Για να είμαστε ακριβείς, η νέα Taycan Turbo GT αποδίδει τέσσερις ιπποδυνάμεις. Σε κανονικές συνθήκες, η μέγιστη ισχύς είναι 789 PS. Η λειτουργία push-to-pass των ταπεινότερων Taycan έχει επίσης ενσωματωθεί κι αντλεί έμπνευση από την αγωνιστική Porsche 99X Formula E. Εκτοξεύει την απόδοση στους 952 ίππους για 10”.

Όταν ενεργοποιήσετε το launch control, τότε η ισχύς σκαρφαλώνει στους 1.033 ίππους, ενώ για 2”, αυξάνεται στιγμιαία στους 1.108. Επομένως, παρά το πομπώδες 1.100+ νούμερο, η πραγματική απόδοση δεν απέχει και τόσο από τα 1.020 PS του Tesla Model S Plaid.

Η δε ροπή ανέρχεται έως τα 1.340 Nm, περίπου 80 Nm λιγότερα από το δημιούργημα του Elon Musk. Αυτά τα νούμερα στέφουν την Taycan Turbo GT ως την πιο ισχυρή Porsche παραγωγής μέχρι σήμερα, ξεπερνώντας ακόμη και την 918 Spyder.

Έτσι, το 0-100 km/h χρειάζεται μόλις 2,2” ή 2,1” με το προαιρετικό πακέτο Weissach. Ομοίως, το 0-200 km/h ολοκληρώνονται σε 6,6” ή 6,4” αντίστοιχα (6,2” για το Tesla), ενώ η τελική ταχύτητα είναι στα 306 km/h (322 το Tesla). Εκεί όμως που στηρίζει πολλά η Taycan Turbo GT είναι στο στήσιμό της και στο ελάφρωμά της.

Ζυγίζει 71 kg λιγότερο από την Taycan Turbo S, με ευρεία χρήση ανθρακονημάτων σε διάφορα σημεία του αμαξώματος και με πανάλαφρες ζάντες 21 ιντσών. Ακόμα κι οι δαγκάνες των κεραμικών φρένων επανασχεδιάστηκαν για να εξοικονομήσουν άλλα 2 kg.

Για τους λάτρεις της οδήγησης στην πίστα, το πακέτο Weissach εξοικονομεί κι άλλο βάρος, αλλά εκεί τα πράγματα ξεφεύγουν. Αφαιρούνται τα πίσω καθίσματα, το αναλογικό ρολόι, τα πατάκια στην καμπίνα κι η επένδυση του πορτ-μπαγκάζ.

Αλλά και κάμποση ηχομόνωση, υπάρχει μόνο μία χειροκίνητη θύρα φόρτισης στην πλευρά του συνοδηγού, ενώ και το πορτ-μπαγκάζ ανοίγει με το χέρι κι όχι ηλεκτρονικά. Αφού δεν μπορούν να μπουν επιβάτες πίσω, πάνε οι ζώνες τους και τα πίσω ηχεία. Η ενεργή πίσω αεροτομή αντικαθίσταται από μια σταθερή από ανθρακονήματα και τα παράθυρα αντικαθίστανται με ελαφρύτερο γυαλί.

Έτσι, το βάρος κατεβαίνει άλλα 70 kg σε σύγκριση με την κανονική Taycan Turbo GT. Ένα τέτοιο πρωτότυπο δοκιμών κονιορτοποίησε το ρεκόρ του Tesla Model S Plaid Track Pack στο Nürburgring Nordschleife.

Γύρισε την τρομακτική πίστα σε 7’07”55, περίπου 18” ταχύτερα από το Tesla και 26” από την Taycan Turbo S. Αξίζει να σημειωθεί ότι το γυρολόγιό της υπολείπεται μόλις 2,25” από του hypercar Rimac Nevera των 1.914 ίππων.

Στη Laguna Seca στην Καλιφόρνια, η Γερμανίδα σημείωσε χρόνο γύρου 1’27”87, επίσης ρεκόρ για ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Η Porsche Taycan Turbo GT εμφανίζεται ήδη στον ελληνικό διαμορφωτή, με την τιμή να ξεκινά από τα €253.250 προ επιδότησης.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.