Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ρυπαίνουν έως και 30% λιγότερο από εκείνα που χρησιμοποιούν κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου.
Πράγματι, κατά την παραγωγική τους διαδικασία και ειδικά λόγω της κατασκευής των μπαταριών, τα ηλεκτρικά οχήματα επιβαρύνουν την ατμόσφαιρα περισσότερο, συγκριτικά με αυτά με τους κινητήρες καύσης.
Όμως μετά από 90.000 χιλιόμετρα, θεωρείται πως τα EVs, αντιστρέφουν αυτή την κατάσταση και γίνονται πιο φιλικά.
Κατά τη διάρκεια της ζωής τους και διανύοντας 200.000 χιλιόμετρα και πλέον, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα δημιουργήσει 24,2 τόνους εκπομπών CO2, ενώ ένα diesel 33 τόνους, δηλαδή 36% περισσότερο.
Εν τω μεταξύ, ένα plug-in υβριδικό όχημα αναμένεται να εκπέμπει 24,8 τόνους CO2. Η διαφορά είναι μόλις 0,6 τόνοι.
Αυτή την στιγμή λοιπόν, η προσοχή στρέφεται στα περιθώρια βελτίωσης κατά την παραγωγή και την κατασκευή των μπαταριών που τα εξοπλίζουν, η οποία να σημειώσουμε πως γίνεται σχεδόν αποκλειστικά στην Ασία.
Σύμφωνα με τους ειδικούς, θα πρέπει να αυξηθεί η παραγωγή στη Γερμανία, να επεκταθεί η ανακύκλωσή τους, όπως και οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.