Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ρυπαίνουν έως και 30% λιγότερο από εκείνα που χρησιμοποιούν κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου.
Πράγματι, κατά την παραγωγική τους διαδικασία και ειδικά λόγω της κατασκευής των μπαταριών, τα ηλεκτρικά οχήματα επιβαρύνουν την ατμόσφαιρα περισσότερο, συγκριτικά με αυτά με τους κινητήρες καύσης.
Όμως μετά από 90.000 χιλιόμετρα, θεωρείται πως τα EVs, αντιστρέφουν αυτή την κατάσταση και γίνονται πιο φιλικά.
Κατά τη διάρκεια της ζωής τους και διανύοντας 200.000 χιλιόμετρα και πλέον, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα δημιουργήσει 24,2 τόνους εκπομπών CO2, ενώ ένα diesel 33 τόνους, δηλαδή 36% περισσότερο.
Εν τω μεταξύ, ένα plug-in υβριδικό όχημα αναμένεται να εκπέμπει 24,8 τόνους CO2. Η διαφορά είναι μόλις 0,6 τόνοι.
Αυτή την στιγμή λοιπόν, η προσοχή στρέφεται στα περιθώρια βελτίωσης κατά την παραγωγή και την κατασκευή των μπαταριών που τα εξοπλίζουν, η οποία να σημειώσουμε πως γίνεται σχεδόν αποκλειστικά στην Ασία.
Σύμφωνα με τους ειδικούς, θα πρέπει να αυξηθεί η παραγωγή στη Γερμανία, να επεκταθεί η ανακύκλωσή τους, όπως και οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.