Το μάθημα κυκλοφοριακής αγωγής θα πρέπει να μπει από πολύ νωρίς στα σχολεία ώστε να μαθαίνουν οι πολίτες από μικρή ηλικία να κινούνται ως οδηγοί ακολουθώντας τους κανόνες τόνισε ο αντιπρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών και πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτών Οδήγησης Ν.Γρέντζελος.
Περισσότερες από 2.500 παραβάσεις και αρκετά ατυχήματα, έχουν σημειωθεί από χρήστες πατινιών, από την αρχή του 2024 και μέχρι το τέλος του Μαΐου.
Όπως είπε ο αντιπρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών και πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτών Οδήγησης Ν.Γρέντζελος σχετικά με τις διαφορές που υπάρχουν, πατίνια κινούνται με έως 6 χλμ την ώρα, ενώ υπάρχουν και πατίνια που κινούνται με έως και 25 χλμ την ώρα και υπογράμμισε ότι σε πολλές περιπτώσεις οι οδηγοί δεν φορούν κράνος, κινούνται με μεγάλη ταχύτητα -πάνω από το προβλεπόμενο όριο- ενώ μπαίνουν με το πατίνι και σε μονόδρομους, κάτι που απαγορεύεται ακόμα και για οχήματα έκτακτης ανάγκης.
Για αυτό, πρόσθεσε, πρέπει να ενταθεί η αστυνόμευση και να διενεργούνται περισσότεροι έλεγχοι, ενώ έθιξε και το θέμα της μη υποχρεωτικής ασφάλισης για όσους κινούνται με πατίνι.
Σημαντικό να υπάρχει εκπαίδευση
Σύμφωνα με τον κ. Γρέντζελο, είναι σημαντικό να υπάρχει εκπαίδευση για όσους θέλουν να κυκλοφορούν με αυτό το μέσο, καθώς και μία υποτυπώδης εξέταση, προκειμένου να μειωθούν τα ατυχήματα στους δρόμους.
Παράλληλα, εξήγησε ότι το μάθημα κυκλοφοριακής αγωγής θα πρέπει να μπει από πολύ νωρίς στα σχολεία -από τις πρώτες τάξεις του δημοτικού- ώστε να μαθαίνουν οι πολίτες από μικρή ηλικία να κινούνται ως οδηγοί ακολουθώντας τους κανόνες.