
Σύμφωνα με επίσημες πηγές, μέχρι το 2027 η Toyota – μαζί με τη Lexus – σχεδιάζει να λανσάρει 15 νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, ενώ στοχεύει σε ετήσια παραγωγή ενός εκατομμυρίου EV, μια επταπλάσια αύξηση σε σχέση με την παραγωγή του 2024.
Μέχρι πρόσφατα, η παραγωγή ηλεκτρικών μοντέλων της Toyota περιοριζόταν στην Ιαπωνία και την Κίνα. Πλέον, όμως, το πλάνο προβλέπει παγκόσμια επέκταση. Οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Ταϊλάνδη και η Αργεντινή μπαίνουν στον χάρτη, ως βασικά κέντρα κατασκευής των νέων ηλεκτρικών μοντέλων του ιαπωνικού κολοσσού.
Ένα από τα πρώτα βήματα προς αυτή την κατεύθυνση είναι η ηλεκτρική έκδοση του Hilux, η οποία θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται στην Ταϊλάνδη από τον Οκτώβριο του 2025, με την παραγωγή να επεκτείνεται και στην Αργεντινή.
Επιπλέον, η Toyota ανακοίνωσε την έλευση ενός επταθέσιου ηλεκτρικού SUV, με σκοπό να ανταγωνιστεί τα Kia EV9 και Hyundai Ioniq 9. H νέα αυτή σπουδή θα βγαίνει από τα εργοστάσια της Toyota στο Κεντάκι και την Ιντιάνα.
Η Toyota όμως, πέρα από το μέλλον έχει στραμμένο το βλέμμα της και στο παρόν. Με φρέσκια σχεδίαση και βελτιωμένα τεχνικά χαρακτηριστικά, το νέο Toyota C-HR+ αποτελεί ένα από τα πρώτα δείγματα της νέας φιλοσοφίας της φίρμας.
Πατά στην αρχιτεκτονική e-TNGA και θα διατίθεται σε προσθιοκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις από 167 έως 343 PS. Η τελευταία είναι κι η ισχυρότερη της γκάμας, μιας και μπορεί να ολοκληρώσει το 0-100 km/h σε μόλις 5,2”.
Θα διατίθεται με δύο επιλογές μπαταρίας (57,7 kWh και 77 kWh), προσφέροντας διαφορετικά επίπεδα αυτονομία που σύμφωνα με την Toyota αγγίζει τα 600 km. Η παραγωγή του ξεκινά στην Ιαπωνία τον Σεπτέμβριο, ενώ αναμένεται η εμπορική του διάθεση σε Ευρώπη, ΗΠΑ και Καναδά αναμένεται προς τα τέλη του 2025 ή τις αρχές του 2026.
Από κοντά, το νέο Urban Cruiser και το ανανεωμένο bZ4x που πλαισιώνουν το C-HR+, δημιουργώντας μια ολοκληρωμένη γκάμα με SUV που ανήκουν στις πιο ανταγωνιστικές κατηγορίες της αγοράς.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.