Ακόμη κι ο πιο σκληροπυρηνικός σκεπτικιστής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων πρέπει να παραδεχτεί ότι η Porsche έχει κότσια με τη Macan Electric. Καταργεί τις θερμικές εκδόσεις στο δεύτερο πιο δημοφιλές κι από τα πιο προσοδοφόρα μοντέλα της παγκοσμίως. Κι όμως, μέχρι στιγμής, η κίνηση φαίνεται να αποδίδει καρπούς.

Ο CEO του ομίλου Volkswagen και της Porsche, Oliver Blume, δήλωσε χτες ότι οι πρώτες παραγγελίες της καινούργιας Macan Electric έχουν ξεπεράσει κατά πολύ κάθε προσδοκία.

Κι αυτό πριν καν αρχίσουν οι παραγγελίες σε μερικές από τις μεγαλύτερες αγορές του μοντέλου.

«Είμαστε συγκλονισμένοι από τις παραγγελίες της Macan Electric», δήλωσε ο Blume στη Λειψία, στην ετήσια -απολογιστική για την περασμένη χρονιά- συνέντευξη Τύπου της μάρκας.

Πρόσθεσε ότι στις τέσσερις εβδομάδες από τότε που έκανε το ντεμπούτο της η νέα Macan Electric, η Porsche έχει λάβει περισσότερες από 10.000 παραγγελίες. Χωρίς μάλιστα να προσμετρά τις αγορές της Κίνας, της Ταϊβάν ή της Ιαπωνίας.

«Οι άνθρωποι που την παρήγγειλαν δεν έχουν καν αγγίξει το αυτοκίνητο, ούτε βέβαια το έχουν οδηγήσει», είπε. «Αυτό δείχνει πόσο πεπεισμένοι είναι για την αξία του προϊόντος κι ότι μπορούμε να επαναλάβουμε την επιτυχία της Taycan».

Ο πλήρης εξηλεκτρισμός της Macan φαινόταν τεράστιο ρίσκο για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία. Στην περίπτωση της Taycan, ήταν σχεδόν μια ηλεκτρική Panamera, με τη θερμική έκδοση να διατηρείται προς πώληση, οπότε το ρίσκο ήταν σαφώς μικρότερο.

Η Macan όμως είναι το δεύτερο μοντέλο παγκοσμίως σε πωλήσεις σε ολόκληρη την γκάμα της Porsche. Πίσω μόνο από τη μεγαλύτερη Cayenne, ενώ φέρνει τις περισσότερες πωλήσεις στις ΗΠΑ.

Εκεί η Porsche θα συνεχίσει να πουλά την υπάρχουσα θερμική Macan, αλλά όχι στην Ευρώπη καθώς δεν πληροί τους αυστηρότερους κανονισμούς κυβερνοασφάλειας. Στον ελληνικό διαμορφωτή, υπάρχει ακόμα η επιλογή της παλιάς θερμικής έκδοσης, αλλά το ολοκαίνουργιο μοντέλο είναι αποκλειστικά ηλεκτρικό.

Τα νούμερα πάντως είναι συντριπτικά υπέρ της Macan Electric, χωρίς να συνυπολογίσουμε καν την πτώση στη μεταπώληση που θα έχει ένα μοντέλο που είναι ήδη μια γενιά πίσω. Αρχίζει από τα €89.950 (€81.950 με την κρατική επιδότηση) και προσφέρει 408 ίππους και 5,2 για το 0-100. Η φθηνότερη θερμική Macan ξεκινά από τα €102.410, έχει 265 ίππους κι επιτάχυνση 6,4”.

Η δε Macan Electric Turbo κοστίζει €122.760 (€114.760 με την επιδότηση) με 639 ίππους και 3,3”. Ακόμα κι η ακριβότερη θερμική GTS, των €143.890, δεν μπορεί να την κοντράρει σε κανένα τομέα: 440 ίπποι και 4,5”. 

Ονειρική εβδομάδα για την Porsche, η οποία προχτές παρουσίασε το πιο ισχυρό μοντέλο στην Ιστορία της: Την εκρηκτική Taycan Turbo GT των 1.108 PS.

Και μόλις χτες, επιβεβαίωσε ότι η 911 θα υιοθετήσει υβριδική τεχνολογία, αρχής γενομένης από το facelift που αναμένεται εντός της χρονιάς.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!