Η τεράστια επιτυχία του ορίτζιναλ FIAT Panda από τη δεκαετία του ’80 μας χάρισε μπόλικες παραλλαγές, είτε επίσημες είτε όχι.
Ορισμένοι καροσερίστες μάλιστα, μεταμόρφωσαν το μικρό ιταλικό αυτοκίνητο σε κάμπριο, εκδόσεις που είναι λίγο ως πολύ προσεγμένες και ιδιαίτερα σπάνιες σήμερα. Ένα από τα καλύτερα δείγματα του είδους πωλείται αυτή τη στιγμή στην Bazainville, στις παρισινές Yvelines.
Το μαύρο FIAT Panda 1000 S i.e. που βλέπετε, με κινητήρα 45 ίππων, άφησε πίσω του τη γραμμή παραγωγής το 1991. Και μετατράπηκε σε κάμπριο από Ιταλό κατασκευαστή αμαξωμάτων.
Το πάνω μέρος της καροσερί κόπηκε πίσω από τις κεντρικές κολόνες και δημιουργήθηκε άνοιγμα στην οροφή πάνω από τα εμπρός καθίσματα. Με τα πίσω καθίσματα να μην έχουν πειραχτεί, οπότε μιλάμε για ένα 4θέσιο Panda.
Μόνο όταν είναι ανοιχτό όμως, καθώς με την κουκούλα ανεβασμένη, τεντώνεται ένας μουσαμάς ανάμεσα στους ορθοστάτες και ό,τι απομένει από το πορτμπαγκάζ. Σε αυτή τη διαμόρφωση, το πίσω μέρος μπορεί να αντισταθμίσει το μικρό μέγεθος της καμπίνας επιβατών χωρώντας μερικές αποσκευές.
Στο αυτοκίνητο έχει γίνει πλήρης αποκατάσταση. Το αμάξωμα, τα μηχανολογικά μέρη του και η ταπετσαρία έχουν ανακαινιστεί προσεκτικά. Επίσης έχει τοποθετηθεί ένα ρολμπάρ για τη βελτίωση της ακαμψίας και την παροχή μεγαλύτερης ασφάλειας.
Για όποιον ενδιαφέρεται, τιμολόγια για την παραπάνω εργασία συνοδεύουν το FIAT Panda, σύμφωνα με την αγγελία. Το οδόμετρο σήμερα δείχνει 127.464 km. Η σπανιότητα, η κατάσταση και τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου είναι αρκετά για να προσελκύσουν τους λάτρεις του είδους.
Μένει να δούμε αν αυτό θα είναι αρκετό για να πετύχει ο πωλητής την τιμή που ζητάει. Το αυτοκίνητο διατίθεται προς πώληση από τη My Mini Revolution μέσω Classic Driver, με την τιμή γι’ αυτό το FIAT Panda καμπριολέ να ανεβαίνει στις €19.900. Τιμή με την οποία αγοράζεις για παράδειγμα ένα ολοκαίνουργιο Hyundai i10 1.2 N Line με 90 άλογα, φουλ σπεκ και πακέτο ADAS S10!
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.