Με δύο πολύ απλά τρικ μπορεί να βγει κανείς κερδισμένος από τη διαδικασία ανεφοδιασμού του αυτοκινήτου του στο βενζινάδικο, εξοικονομώντας χρόνο και χρήμα.
Η εκρηκτική αύξηση των τιμών στα υγρά καύσιμα, της βενζίνης και το diesel, έχει μετατρέψει τα τελευταία χρόνια τις επίσκεψή μας στο βενζινάδικο σε έναν πραγματικό εφιάλτη.
Κάθε λάθος στην αντλία καυσίμου κοστίζει και μάλιστα ακριβά καθιστώντας επιτακτική την ανάγκη επαγρύπνησης του οδηγού κατά τη διάρκεια ανεφοδιασμού του αυτοκινήτου.
Μολονότι σε πραγματικές συνθήκες είναι αρκετά δύσκολο να εντοπίσεις τη νοθεία στο καύσιμο ή μια «πειραγμένη» αντλία, αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να παραδώσεις τα όπλα, διεκδικώντας με διακριτικότητα την καλύτερη δυνατή παρεχόμενη υπηρεσία.
Το πραγματικό φουλάρισμα
Στην περίπτωση που συνηθίζουμε να φουλάρουμε το ρεζερβουάρ, τότε θα πρέπει να απαιτούμε από τον υπάλληλο του πρατηρίου να δείχνει την απαιτούμενη υπομονή όταν ανεφοδιάζει το όχημά μας.
Και αυτό γιατί όταν το καύσιμο εισέρχεται με ορμή στη δεξαμενή του οχήματός μας δημιουργεί αφρό, ο οποίος αργά ή γρήγορα θα οδηγήσει στην πρόωρη διακοπή της διαδικασίας του ανεφοδιασμού.
Αν θέλουμε, λοιπόν, ένα πραγματικά γεμάτο ρεζερβουάρ τότε ο υπάλληλος του πρατηρίου θα πρέπει να μετριάσει την ταχύτητα του ανεφοδιασμού, επιλέγοντας την αντίστοιχη «σκάλα» στη σκανδάλη της αντλίας.
Με αυτόν τον τρόπο θα επιτύχουμε την πλήρωση του ρεζερβουάρ και τη μέγιστη δυνατή αυτονομία που μπορεί να μας χαρίσει του αυτοκίνητο μας, αραιώνοντας τις επισκέψεις μας στο βενζινάδικο.
Το γεμάτο ρεζερβουάρ
Ένα ακόμα τρικ για μεγαλύτερη αυτονομία και καλύτερη αξιοποίηση του καυσίμου είναι να κρατάμε το ρεζερβουάρ μας τουλάχιστον κατά το ήμισυ γεμάτο, περιορίζοντας την εξάτμιση του καυσίμου στο εσωτερικό του.
Όσο μικρότερη είναι η επιφάνειας που εκτίθεται στον ατμοσφαιρικό αέρα, τόσο περιορίζεται και το φαινόμενο της εξάτμισης, κυρίως της βενζίνης η οποία ως γνωστόν είναι εξαιρετικά πτητική.
Το γεμάτο ρεζερβουάρ προσφέρει ένα ακόμα άγνωστο πλεονέκτημα, καθώς δεν επιτρέπει την οξείδωση στο εσωτερικό του και συνεπώς την παρουσία ξένων σωμάτων στο εσωτερικό της δεξαμενής.
Μάλιστα για εκείνους που δεν συνηθίζουν να χρησιμοποιούν το αυτοκίνητό τους σε καθημερινή βάση, οι συχνότεροι ανεφοδιασμοί, πριν πέσει η στάθμη καυσίμου κάτω από το μισό, εξασφαλίζει ότι στο ρεζερβουάρ μας θα έχουμε πάντα «φρέσκια» βενζίνη, η οποία δεν έχει χάσει έστω και ένα μέρος των ιδιοτήτων της.