Ουσιαστικά πρόκειται για την επιμηκυμένη έκδοση του 3θυρου MINI Cooper κι αντί για την 4θέσια καμπίνα του μικρότερου αδερφού του, προσφέρει μια πιο συμβατική 5θέσια διαμόρφωση εσωτερικού, με τρεις θέσεις στο πίσω κάθισμα.
Με συνολικό μήκος 4.036 mm, είναι 160 mm μακρύτερο από το 3θυρο και 31 mm από το απερχόμενο 5θυρο μοντέλο. Έτσι, καταφέρνει να προσφέρει επιπλέον 38 mm χώρο για τα πίσω πόδια σε σύγκριση με το 3θυρο και 65 lt περισσότερο χώρο για τις αποσκευές σας, φτάνοντας στα 275 lt.
Όπως συμβαίνει και με το 3θυρο MINI Cooper, θα διατίθενται σε δύο εκδόσεις βενζίνης. Το βασικό Cooper C με έναν υπερτροφοδοτούμενο 3κύλινδρο 1,5 lt που στέλνει 156 ίππους και 230 Nm στους μπροστινούς τροχούς, με το 0-100 να ολοκληρώνεται σε 8,0”.
Το Cooper S διαθέτει έναν 4κύλινδρο κινητήρα 2,0 lt, με 204 ίππους και 300 Nm. Έτσι, πιάνει τα 100 km/h σε 6,8″, ήτοι 0,3″ πιο αργά από το 3θυρο Cooper S. Διατίθεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, αφού η MINI απέσυρε πέρσι τα χειροκίνητα κιβώτια. Σε αντίθεση με το 3θυρο, το μεγαλύτερο Cooper δεν θα προσφέρεται με ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Το ρόλο του 5θυρου ηλεκτρικού έχει ουσιαστικά αναλάβει το κινεζικής κατασκευής crossover Aceman, το οποίο βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το 3θυρο ηλεκτρικό.
Το 5θυρο θα κατασκευάζεται παράλληλα με το βενζινοκίνητο 3θυρο στο εργοστάσιο της MINI στην Οξφόρδη, το οποίο ανακαινίζεται σταδιακά για να ξεκινήσει η παραγωγή του ηλεκτρικού Cooper και του Aceman το 2026.
Το επερχόμενο Convertible – το τελευταίο μοντέλο που αναμένουμε ακόμα στη συνολική ανανέωση της γκάμας – θα κατασκευαστεί επίσης στην Οξφόρδη. Το 5θυρο MINI Cooper είναι το τελευταίο μοντέλο που παρουσίασε η CEO της Mini, Stefanie Wurst, η οποία αντικαταστάθηκε από τον Stefan Richmann.