ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου διηπειρωτικού βλήματος της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

Καύσωνας και αυτοκίνητο: Τι πρέπει να προσέξετε

Σε περίπτωση ένδειξης υπερθέρμανσής σταματάμε αμέσως το αυτοκίνητο σε ασφαλές μέρος

Καύσωνας και αυτοκίνητο: Τι πρέπει να προσέξετε

Υπάρχουν πράγματα που πρέπει να προσέξουμε αναφορικά με τον συνδυασμό καύσωνα και αυτοκίνητο, ειδικά αυτές τις μέρες  που η «επέλαση» του «Κλεών» πλήττει τη χώρα.

Ένα από αυτά είναι παρμπρίζ.

Όταν το χτυπάει ο ήλιος, το παρμπρίζ και τα υπόλοιπα κρύσταλλα του αυτοκινήτου συντελούν στο να αυξάνεται η θερμοκρασία στο εσωτερικό του ακόμα και πάνω από τους 60 βαθμούς Κελσίου.

Σε αυτή την κατάσταση τόσο το παρμπρίζ όσο και τα πλαστικά επηρεάζονται και παραμορφώνονται από τη ζέστη, με αποτέλεσμα να υπάρχει η πιθανότητα να εμφανιστούν ρωγμές.

Συνεπώς, η τοποθέτηση ενός καλύμματος ηλιοπροστασίας στο παρμπρίζ συμβάλλει στη μείωση της θερμοκρασίας στο εσωτερικό τού οχήματος.

Την ίδια στιγμή τα ελαστικά επηρεάζονται και αυτά από την αυξημένη εξωτερική θερμοκρασία. Χρειάζεται προσεκτικός οπτικός έλεγχος για να διαπιστώσουμε εάν υπάρχει κάποια αστοχία που μπορεί να προκαλέσει την απότομη απώλεια αέρα.

Φροντίζουμε να έχουμε τη σωστή πίεση, όπως προτείνεται από τον κατασκευαστή ελαστικών για το καλοκαίρι.

Αναφορικά με τα υγρά του αυτοκινήτου χρειάζεται έλεγχος σε τακτά χρονικά διαστήματα. Η στάθμη του ψυκτικού υγρού του κινητήρα και των λαδιών πρέπει να είναι πάντα στη σωστή ποσότητα.

Εάν το αυτοκίνητό μας διαθέτει κλιματισμό, πρέπει να θυμόμαστε ότι το σύστημα ψύξης του κινητήρα λειτουργεί πιο απαιτητικά και αυξάνεται η πιθανότητα υπερθέρμανσης εάν η στάθμη των υγρών δεν είναι αυτή που πρέπει.

Τέλος όταν οδηγούμε κατά τη διάρκεια ενός κύματος καύσωνα, παρακολουθούμε την ένδειξη θερμοκρασίας στο ταμπλό. Εάν ο κινητήρας υπερθερμανθεί, ο αντίστοιχος δείκτης ή η ψηφιακή ένδειξη στον πίνακα οργάνων θα μπει στη κόκκινη περιοχή του μετρητή.

Η κανονική θερμοκρασία του κινητήρα είναι περίπου 90 βαθμοί Κελσίου και δεν πρέπει υπερβαίνει τους 100 βαθμούς Κελσίου.

Εάν έχουμε ένδειξη υπερθέρμανσής του σταματάμε αμέσως το αυτοκίνητο σε ασφαλές μέρος στην άκρη του δρόμου και περιμένουμε να κρυώσει ο κινητήρας.

Δεν συνεχίζουμε την πορεία μας επειδή ενδέχεται να προκαλέσουμε ζημιά σε αυτόν ή να προκληθεί φωτιά από πιθανή διαρροή λαδιού.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.