Η Kimera Automobili παρουσίασε άλλο ένα μοντέλο εμπνευσμένο από την κλασική Lancia 037. Η Kimera K39 σηματοδοτεί το αγωνιστικό ντεμπούτο της εταιρείας, με μονοκόκ πλαίσιο από ανθρακονήματα κι έντονα αεροδυναμικά βοηθήματα. Βαμμένη στα πολεμικά χρώματα της Martini Racing, θα λάβει μέρος στο Pikes Peak του 2025.
Η Kimera K39 διατηρεί τους 4πλούς στρογγυλούς LED προβολείς από τα restomod EVO37 και EVO38, αλλά το υπόλοιπο αμάξωμα έχει επανασχεδιαστεί. Το πιο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό της είναι η επιμήκης ουρά, που διαθέτει μια διπλή αεροτομή, πίσω φώτα LED πλήρους πλάτους και μια τριπλή Capristo εξάτμιση, τοποθετημένη πάνω από τον διαχύτη.
Τα φτερά είναι σημαντικά πιο φαρδιά, με ενσωματωμένους αεραγωγούς, ενώ οι ζάντες έχουν κομψά καλύμματα που αποσκοπούν στη βέλτιστη αεροδυναμική. Η Kimera δεν ανακοίνωσε λεπτομέρειες σχετικά με τις τεχνικές προδιαγραφές της K39, αλλά επιβεβαίωσε ότι το αγωνιστικό αυτοκίνητο θα βασίζεται σε ένα μονοκόκ πλαίσιο κατασκευασμένο από ανθρακονήματα.
Κι ότι θα διαθέτει «έναν κινητήρα που σίγουρα θα κάνει θόρυβο και θα ακούγεται σε όλη την ανάβαση». Εντάξει, ξέραμε ότι δεν θα είναι ηλεκτρική, κοιτώντας τις απολήξεις της εξάτμισης.
Είναι λογικό να υποθέσουμε ότι η Kimera K39 θα ξεπεράσει τις EVO37 και EVO38, διαθέτοντας έναν ακόμα πιο ισχυρό κινητήρα. Η Kimera EVO38 αποδίδει επί του παρόντος 608 ίππουςκαι 580 Nm, που κατανέμονται και στους τέσσερις τροχούς.
Παράλληλα με το λανσάρισμα του νέου μοντέλου, η Kimera Automobili ανακοίνωσε και τον φιλόδοξο στόχο της. Να λάβει μέρος στη θρυλική ανάβαση του Pikes Peak του 2025. Άραγε θα τεθεί υπό αμφισβήτηση το ρεκόρ των 7’57”148 που σημείωσε ο Romain Dumas το 2018 με το ηλεκτρικό Volkswagen I.D. R;
Ακόμη πιο ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι εξετάζεται μια έκδοση δρόμου της Kimera K39. Θεωρούμε ότι θα υπάρξουν αρκετοί συλλέκτες που θα θελήσουν να την εντάξουν στο γκαράζ τους.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.