
Οι γερμανικές premium εταιρείες πάντα εδώ και χρόνια θέλουν να έχουν ισχυρό παρών στην κινεζική αγορά. Ωστόσο, η συνεχής άνοδος των εγχώριων αυτοκινητοβιομηχανιών αναγκάζει εταιρείες όπως η BMW, η Mercedes-Benz και η Audi να αναθεωρήσουν τις στρατηγικές τους.
Η Audi, που ιστορικά ήταν η πρώτη που δραστηριοποιήθηκε στη σινική αγορά το 1988, κλιμακώνει την παρουσία της εφέτος με μια νέα, τολμηρή κίνηση. Τη δημιουργία μιας συνονόματης θυγατρικής, της AUDI, αποκλειστικά για την κινεζική αγορά -είχαμε αναφερθεί προ μηνών στο θέμα. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των οικονομικών αποτελεσμάτων του 2024, ο CEO της Audi, Gernot Döllner, ανακοίνωσε ότι το πρώτο μοντέλο παραγωγής της AUDI θα παρουσιαστεί στο Auto Shanghai 2025, το οποίο θα πραγματοποιηθεί από τις 25 Απριλίου έως τις 2 Μαΐου.
Ωστόσο, η πρώτη επίσημη εμφάνιση του μοντέλου θα γίνει στις 23 Απριλίου, κατά την ημέρα του Τύπου. Το όνομά του παραμένει προσώρας άγνωστο, αλλά είναι βέβαιο ότι θα βασίζεται στο πρωτότυπο AUDI E, το οποίο παρουσιάστηκε το 2024.
Η AUDI θα είναι μια μάρκα που θα εστιάζει αποκλειστικά σε ηλεκτρικά, σε αντίθεση με τα παραδοσιακά Audi που προσφέρουν ποικιλία συστημάτων κίνησης. Η παραγωγή θα γίνει σε συνεργασία με την κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία SAIC, κίνηση που, σύμφωνα με την AUDI, μείωσε τον χρόνο εξέλιξης κατά 30%. Το πρώτο μοντέλο θα ακολουθηθεί από δύο ακόμα εντός των επόμενων δύο ετών, ένα SUV και ένα σπόρτμπακ.
Aν το μοντέλο βασίζεται στο πρωτότυπο AUDI E που είχαμε δει, θα είναι κάτι τελείως διαφορετικό από οποιοδήποτε Audi διατίθεται στην Ευρώπη. Ο λογότυπος με τα τέσσερα δαχτυλίδια θα αντικατασταθεί από ένα μεγάλο «AUDI» γραμμένο με κεφαλαία γράμματα, ενώ το εσωτερικό θα χαρακτηρίζεται από μια πληθώρα οθονών και ελάχιστα φυσικά κουμπιά και μοχλούς. Αν και αυτά τα στοιχεία μπορεί να αλλάξουν στο μοντέλο παραγωγής.
Το μοντέλο βασίζεται σε μια νέα ηλεκτρική πλατφόρμα που εξελίχτηκε σε συνεργασία με την SAIC. Με μήκος ανάμεσα στο A5 Avant και το A6 Avant, το AUDI E προσφέρει περισσότερο χώρο λόγω της εφαρμογής της ηλεκτρικής τεχνολογίας. Η μπαταρία 100 kWh επιτρέπει αυτονομία έως και 700 χιλιόμετρα, ενώ η αρχιτεκτονική 800V προσφέρει ταχύτητα επαναφόρτισης που επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να καλύψει 370 km με φόρτιση μόλις 10 λεπτών. Οι δύο ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν 764 ίππους, με την επιτάχυνση 0-100 km/h να ολοκληρώνεται σε 3,6 δευτερόλεπτα.
Η AUDI δεν θα είναι απλώς μια νέα φίρμα, αλλά μια στρατηγική κίνηση για να ενισχυθεί η θέση της Audi στην κινεζική αγορά. Παρά τη μείωση των πωλήσεων της Audi κατά 10,9% το 2024, η Κίνα παραμένει η μεγαλύτερη αγορά του Ingolstadt, με 653.016 πωλήσεις, τριπλάσιος αριθμός αυτοκινήτων από αυτόν των Ηνωμένων Πολιτειών.
Η AUDI δεν θα περιοριστεί μόνο στα τρία πρώτα μοντέλα που αναφέραμε. Η εταιρεία έχει ήδη σχεδιάσει την επέκταση της γκάμας, αναζητώντας να ενισχύσει την παρουσία της σε μια τεράστια αγορά που γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστική.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.