Η ανάφλεξη του Koenigsegg Jesko στην Αττική Οδό πριν από δύο εβδομάδες έκανε τον γύρο του πλανήτη κι έπληξε το κύρος του Σουηδού κατασκευαστή. Με τις εικόνες και τα βίντεο να γίνονται viral σε παγκόσμια κλίμακα.
Η εταιρεία συμβούλευσε τους υπόλοιπους 29 ιδιοκτήτες Koenigsegg Jesko να μην τα οδηγούν μέχρι να διερευνηθεί το συμβάν. Και πράγματι, ο ένοχος βρέθηκε, επρόκειτο για μια διαρροή υδραυλικών υγρών.
Τώρα, το θηριώδες hypercar συγκεντρώνει και πάλι τα βλέμματα της παγκόσμιας αυτοκίνησης, καταρρίπτοντας τα προηγούμενα ρεκόρ στο 0-400-0 km/h, στο 0-400 km/h, στο 0-250 mph και στο 0-250-0 mph.
Οι δοκιμές έγιναν σε αεροδρόμιο στη Σουηδία στις 27 Ιουνίου, όπου ένα Jesko Absolut εκκίνησε από στάση, έφτασε τα 400 km/h κι ακινητοποιήθηκε πλήρως στα απίστευτα 27,83”. Αυτό είναι σχεδόν ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο γρηγορότερα από το προηγούμενο ρεκόρ των 28,81”, το οποίο είχε πραγματοποιήσει ένα Koenigsegg Regera το 2023. Τότε είχε έρθει ως απάντηση στα 29,94”, που είχε κάνει το Rimac Nevera.
Πίσω από το τιμόνι του Koenigsegg Jesko βρισκόταν ο Markus Lundh, οδηγός εξέλιξης των Σουηδών. Το αυτοκίνητο δεν είχε τροποποιήσεις από τα υπόλοιπα μοντέλα παραγωγής, εκτός από ένα roll-cage και κάθισμα οδηγού από το One:1, απλώς επειδή βολεύει καλύτερα τον οδηγό.
Τρία ακόμα ρεκόρ καταρρίφθηκαν εκείνη την ημέρα. Χρειάστηκε 18,82” για το 0-400 km/h, 19,20” για το 0-250 mph (0-402 km/h) και 28,27” για το 0-250-0 mph (0-402-0 km/h).
Είχαν μάλιστα πραγματοποιήσει κάποιες δοκιμές και στις 26 Ιουνίου, αλλά «οι θερμοκρασίες ήταν υψηλότερες από τις βέλτιστες». Ως αποτέλεσμα, περίμεναν μέχρι τις 05:00 το πρωί της 27ης Ιουνίου για να σπάσουν τα ρεκόρ.
To θηρίο με τον διτούρμπινο V8 των 5,0 lt αποδίδει 1.622 ίππους, καταναλώνοντας καύσιμο Ε85. Στην προδιαγραφή Absolut, στοχεύει σε όσο το δυνατόν ταχύτερες επιδόσεις στην ευθεία, έχοντας λιγότερα αεροδυναμικά βοηθήματα για να ελαχιστοποιήσει την αντίσταση του αέρα.
Ο Christian von Koenigsegg δήλωσε: «Τα ρεκόρ επικύρωσαν την ακρίβεια των προσομοιώσεών μας. Το Jesko Absolut αποτελεί κι επισήμως το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής».
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.