ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Κόλλησε το γκάζι; – Δείτε απλούς τρόπους για να το αντιμετωπίσετε

Ένας από τους μεγαλύτερους εφιάλτες που μπορεί να βιώσουν ως οδηγοί

Κόλλησε το γκάζι; – Δείτε απλούς τρόπους για να το αντιμετωπίσετε

Στις περισσότερες περιπτώσεις η υπερβολική ταχύτητα οφείλεται στη βύθιση του ποδιού στο δεξί πεντάλ του αυτοκινήτου. Σε σπάνιες, ωστόσο, περιπτώσεις το γκάζι μπορεί να έχει… κολλήσει στο πάτωμα δίχως τη θέλησή μας.

Αναρίθμητοι είναι οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν κατά την κίνησή μας στο οδικό δίκτυο, κάτι το οποίο απαιτεί να έχουμε στραμμένη την προσοχή μας στον δρόμο και να σεβομάστε τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας.Υπάρχουν, ωστόσο, ορισμένες περιπτώσεις όπου όσο προσεκτικοί και αν είμαστε, ενδέχεται να εμπλακούμε σε ένα δυσάρεστο οδικό συμβάν.

Ένας από τους μεγαλύτερους εφιάλτες που μπορεί να βιώσουμε ως οδηγοί είναι να κολλήσει το πεντάλ του γκαζιού, κάτι που σημαίνει ότι το αυτοκίνητό μας επιταχύνει παρά τη θέλησή μας. Πρόκειται για μία δυσάρεστη οδηγική κατάσταση που είναι σπάνια και εμφανίζεται – κυρίως – στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα.

Πού οφείλεται το «κόλλημα» του γκαζιού;
Βασικότερη αιτία είναι το πατάκι του αυτοκινήτου να έχει μαζευτεί κοντά στο πεντάλ, ενώ σε άλλες περιπτώσεις το πρόβλημα οφείλεται σε μηχανική βλάβη που χρήζει επιδιόρθωσης.

Πώς μπορώ να το αντιμετωπίσω;
Αρχικά, δεν πρέπει να χάσουμε την ψυχραιμία μας, μιας και ο πανικός μπορεί να «θολώσει» το μυαλό μας και να προβούμε σε λάθος κινήσεις. Φυσικά, η πρώτη αντίδραση μας είναι πατήσουμε παρατεταμένα το πεντάλ του φρένου, ώστε να επιβραδύνει το όχημα.

Στα σύγχρονα αυτοκίνητα η συγκεκριμένη ενέργεια συνήθως είναι αποτελεσματική, δεδομένου ότι με το πάτημα του φρένου κλείνει η ηλεκτρονική πεταλούδα του γκαζιού και ως εκ τούτου σταματά η επιτάχυνση του αυτοκίνητου μας.

Σε περίπτωση, ωστόσο, που είμαστε κάτοχοι ενός παλιάς τεχνολογίας αυτοκινήτου, το πάτημα του φρένου σε συνδυασμό με το «κόλλημα» του γκαζιού θα προκαλέσει μεν την επιβράδυνση του οχήματος, αλλά όχι στον βαθμό που θα επέλθει η ακινητοποίησή του.

Αυτό που έχουμε, λοιπόν, να κάνουμε είναι το εξής: Σε αυτοκίνητο με χειροκίνητο κιβώτιο να επιλέξουμε τη «νεκρά» και σε αυτόματο να κατευθύνουμε τον λεβιέ ταχυτήτων στη θέση «Ν». Πατώντας ταυτόχρονα το φρένο, το αυτοκίνητο θα ακινητοποιηθεί.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Αφού σβήσουμε τον κινητήρα, πρέπει να ελέγξουμε αν το «κόλλημα» του γκαζιού οφείλεται σε κάποιο… μπέρδεμα με το πατάκι. Σε περίπτωση, ωστόσο, που το «κόλλημα» δεν οφείλεται στο παραπάνω, καλό είναι να μην ενεργοποιήσουμε ξανά τον κινητήρα, αλλά να καλέσουμε την οδική βοήθεια για τη μεταφορά του αυτοκινήτου μας στο συνεργείο όπου θα γίνει η διάγνωση του προβλήματος.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.