Η Lamborghini Revuelto φοράει έναν υπέροχο V12, τον οποίο παντρεύει με τρεις ηλεκτροκινητήρες, αποδίδοντας 1.015 ίππους. Μόλις πέντε λιγότερους από το Tesla Model S Plaid, το οποίο όμως ζυγίζει πάνω από 500 kg επιπλέον.
Με τέτοια σαφή υπεροχή στην αναλογία kg ανά ίππο, θα περίμενε κανείς ότι η Lamborghini Revuelto έχει χειροπιαστό πλεονέκτημα όταν τα δύο αυτοκίνητα στήνονται δίπλα-δίπλα στη γραμμή της εκκίνησης. Έχοντας μπροστά τους να διανύσουν την αγαπημένη κόντρα των Αμερικανών, το 1/4 του μιλίου.
Στην κίτρινη γωνία, η πανίσχυρη Lamborghini Revuelto συνδυάζει τον ατμοσφαιρικό V12 των 6,5 lt που αποδίδει 825 ίππους στις 9.250 rpm και 725 Nm. Με τρεις ηλεκτροκινητήρες, δύο στον μπροστινό άξονα και έναν στους πίσω. Συνδυαστικά, η απόδοση φτάνει τους 1.015 ίππους και τα 1.015 Nm. Της αρκούν για να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 2,5” κι έχει τελική ταχύτητα 350 km/h.
Το Model S Plaid κοστίζει πολύ φθηνότερα κι εξοπλίζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες. Αποδίδει 1.020 ίππους κι η Tesla ανακοινώνει ότι το 0-100 ολοκληρώνεται σε μόλις 2,1”. Η τελική ταχύτητα ανέρχεται σε 322 km/h.
Όταν τα δύο μοντέλα στήθηκαν στο dragstrip, η διαφορά ήταν χαοτική μεταξύ τους. Μάλιστα, οι Αμερικανοί δεν περιορίστηκαν στο 1/4, αλλά συνέχισαν μέχρι το 1/2 του μιλίου. Το Tesla πέρασε τον τερματισμό με 296 km/h αντί για 280 km/h της Revuelto, με τη διαφορά στο χρονόμετρο να ξεπερνά τα 0,8”.
Επανέλαβαν τη διαδικασία και παρότι η Lambo ξεκίνησε πρώτη, είχε μικρότερη ταχύτητα εξόδου κατά 18 km/h. Περιττό να πούμε τι έγινε στην τρίτη αναμέτρηση. Σε καμία περίπτωση δεν είναι αργή. Φτάνει τα 60 mph (97 km/h) σε μόλις 2,52”. Διέσχισε τη γραμμή του 1/4 μιλίου σε 9,90” με ταχύτητα εξόδου 231 km/h και τερμάτισε τον αγώνα στο 1/2 του μιλίου σε 15,48” στα 280 km/h. Το Tesla Model S Plaid εκτοξεύτηκε στα 60 mph σε 2,29”, ολοκλήρωσε το 1/4 του μιλίου σε 9,34” με 244 km/h και το 1/2 του μιλίου σε 14,62” με 297 km/h.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Lamborghini Revuelto τα βρίσκει δύσκολα στις κόντρες. Μία φορά διασταυρώθηκε με την SF90 και παρά τα χρόνια που τις χωρίζουν, η Ferrari ήταν μπροστά.
Κάποια άλλη στιγμή, βρήκε στο διάβα της μια βελτιωμένη M3 Touring. Μετά από λίγο, έμεινε να χαζεύει το ταχύτατο γερμανικό βάγκον. Για να αντιμετωπίσει το «πρόβλημα», η Underground Racing τής φόρεσε δύο τουρμπίνες κι υπόσχεται 2.000 ίππους.