
Ακόμα δεν παρουσιάστηκε η Lancia Ypsilon και να οι πρώτες αναβαθμίσεις. Δεν πρόκειται για facelift, αφού οι μοναδικές αναβαθμίσεις αφορούν μηχανικά μέρη. Που αποσκοπούν να καταστήσουν πιο αποτελεσματικό το ιταλικό χάτσμπακ.
Στην πράξη, η Lancia Ypsilon Electric αποκτά «βελτιωμένη χημεία» και αυξημένη χωρητικότητα στην NMC μπαταρία της. Από 51 kWh αυξήθηκε στις 54. Σε συνδυασμό με το πιο αποδοτικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, οι Ιταλοί ανακοινώνουν μεγαλύτερη WLTP αυτονομία. Έτσι, ενώ πριν η Lancia Ypsilon Electric μπορούσε να διανύσει 403 km με μία φόρτιση, τώρα μπορεί σχεδόν 6% περισσότερα, για την ακρίβεια 425 km. Αντίστοιχη αύξηση καρπώθηκαν και τα «αδελφά» Peugeot e-208 και Opel Corsa Electric.
Και αν στην ηλεκτρική έκδοση υπήρξαν όντως βελτιώσεις, στην υβριδική Ypsilon δεν άλλαξε απολύτως τίποτα. Και όμως, η ιταλική φίρμα δηλώνει ότι η ισχύς έχει αυξηθεί από τους 100 στους 110 ίππους.
Αν και αυτό ακούγεται σημαντική αύξηση, η Lancia εξήγησε ότι τίποτα δεν έχει αλλάξει κάτω από το καπό. Και ότι πρόκειται για διαφορετικό τρόπο υπολογισμού της απόδοσης. Ουσιαστικά ευθυγραμμίστηκαν με τον «κανονισμό Euro 7, ο οποίος από τον Νοέμβριο του 2027, θα απαιτεί από όλα τα υβριδικά μοντέλα να δηλώνουν τη συνδυασμένη ισχύ τους και όχι μόνο αυτή του κινητήρα εσωτερικής καύσης».
Αυτό σημαίνει ότι παρά την «απόκτηση» 10 ίππων, οι επιδόσεις και η μέση κατανάλωση που ανακοινώνουν οι Ιταλοί παραμένουν ακριβώς οι ίδιες με πριν. Τουτέστιν, μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 9,3”, η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 190 km/h και η μέση κατανάλωση είναι στα 4,6 lt ανά 100 km.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.