Στα «κρυφά» το 2022, κατά τη διάρκεια ενός συνεδρίου αφιερωμένου στο μέλλον της φίρμας, το CUPRA Terramar εμφανίστηκε επιτέλους έτοιμο.
Κάτω από αυτό το όνομα που προέρχεται από την πίστα ταχύτητας όπου γεννήθηκε ο σπορ βραχίονας της SEAT, βρίσκεται o έμμεσος αντικαταστάτης του Ateca (δεν το οδηγήσαμε ποτέ στην Ελλάδα -εμείς τουλάχιστον) που γεννήθηκε στη SEAT.
Αλλά για άλλη μια φορά, για να προσφέρει ένα «νέο» μοντέλο, η CUPRA έπρεπε να πάρει τη βάση ενός άλλου μοντέλου του ομίλου. Με μια ιδιαιτερότητα αυτή τη φορά, καθώς ο τεχνικός ξάδερφός του είναι το επόμενο Audi Q3, το οποίο αναμένουμε να λανσαριστεί αργότερα. Τα Audi Q3 και CUPRA Terramar λοιπόν, εκ των πραγμάτων θα έχουν την ίδια σιλουέτα, αλλά πολύ διακριτά εμπρός και πίσω μέρη.
Το CUPRA Terramar υιοθετεί έτσι τους πιο πρόσφατους κώδικες σχεδιασμού της φίρμας: Λογότυπο τοποθετημένο απευθείας στο καπό, κωνικά φανάρια με φωτεινή υπογραφή που βασίζεται σε τρίγωνα, μεγάλη εισαγωγή αέρα με διχτυωτή σχάρα, λωρίδα πίσω φώτων που περιλαμβάνει φωτιζόμενο λογότυπο. Αν και υπάρχουν πολλά σπορ στοιχεία, όπως ο πίσω διαχύτης, το σύνολο είναι τελικά αρκετά κλασικό. Πιθανώς ένας τρόπος για να μην ανταγωνίζεται πολύ το Formentor και να προσελκύει μια πιο οικογενειακή πελατεία. Να τονίσουμε ότι το Terramar έχει μήκος 4,51 m.
Στο εσωτερικό, η παρουσίαση υπερθεματίζει με τις οθόνες, με ψηφιακά όργανα διαγωνίου 10,25 ιντσών και κεντρική οθόνη 12,9 ιντσών. Και οι δύο είναι αφής, αλλά η CUPRA προσπαθεί να κάνει το σύνολο όσο το δυνατόν πιο εργονομικό, ιδίως με τα χειριστήρια του κλιματισμού που είναι σαφώς ενσωματωμένα σε ένα κουμπί στην οθόνη.
Κατά τα λοιπά, το σαλόνι υποστηρίζεται στάνταρ με μπάκετ καθίσματα που για την επένδυσή τους, η CUPRA εστιάζει σε πιο οικολογικά υλικά. Για παράδειγμα, η εσωτερική ατμόσφαιρα του Deep Ocean είναι με σκούρα μπλε καθίσματα, εν μέρει καλυμμένα με υλικό κατασκευασμένο από πλαστικό που ανακτάται από τις παραλίες ή τους ωκεανούς. Για το μπορντό δέρμα της ατμόσφαιρας του High Canyon, υπάρχει μια φυτική διαδικασία για να γίνει πιο σκούρο.
Απόδειξη ότι έχει πιο οικογενειακό προσανατολισμό, το Cupra Terramar φροντίζει για την πολυχρηστικότητά του με συρόμενο πίσω κάθισμα, το οποίο δίνει χωρητικότητα 602 λίτρων στο πορτμπαγκάζ, όταν είναι τραβηγμένο τέρμα εμπρός.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.