Σύμφωνα με τον Tianshu Xin, τον επικεφαλής της Leapmotor, η κινεζική φίρμα δεν στοχεύει να «κλέψει τις πωλήσεις από την Opel ή τη Citroën».
Ερωτηθείς από τους συναδέλφους μας στο Autocar, πιστεύει ότι η εταιρεία του θα «ολοκληρώσει» την προσφορά του Ομίλου Stellantis. Και αυτό για πολλούς λόγους. Πρώτα από όλα διότι είναι μια μάρκα που το DNA της είναι 100% ηλεκτρικό. Κάτι που δεν ισχύει για καμία από τις 14 άλλες εταιρείες του ομίλου.
Αλλά κι επειδή η τοποθέτησή της δεν είναι ίδια με της Peugeot ή της Citroën. Σύμφωνα με τον Xin η Leapmotor, «στοχεύει σε πελάτες που ενδιαφέρονται για τις νέες τεχνολογίες, ιδιαίτερα τους νέους». Εξηγεί ότι «είναι όπως ένα κινητό τηλέφωνο: «Υπάρχουν τόσες πολλές δυνατότητες και προτιμήσεις που διαφέρουν από τον έναν πελάτη στον άλλον». Η Leapmotor ξεχωρίζει και λόγω της πολύ προσιτής πλευράς της.
Ο Όμιλος Stellantis επένδυσε 1,5 δισ. ευρώ στην κοινοπραξία Leapmotor International που δημιουργήθηκε από κοινού με τον κινέζο κατασκευαστή Leapmotor. Η ιδέα είναι να αναπτυχθεί η μάρκα στην Ευρώπη, αλλά και στην Ωκεανία, στη Νοτιοανατολική Ασία, στην Ινδία, στη Νότια Αμερική, στη Μέση Ανατολή και στη Βόρεια Αφρική. Ο γαλλο-ιταλο-αμερικανικός όμιλος έχει θέσει ως στόχο 250.000 παραδόσεις το 2024 και 500.000 μονάδες το 2030.
Το εύλογο ερώτημα που προκύπτει είναι εάν θα υπάρχουν συνέργειες με την Peugeot, τη Citroën ή τη FIAT; Προφανώς, εάν η κινεζική εταιρεία «υποσχεθεί» ότι δεν θα επισκιάσει τις αδελφές μάρκες. Από την άλλη ωστόσο, θα μπορούσε να τους επιτρέψει να μειώσουν το κόστος παραγωγής τους. Διότι, η Leapmotor ξέρει πώς να κατασκευάζει οικονομικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Συνεπώς, σαφώς θα υπάρξουν συνέργειες με τις υπόλοιπα εμπορικά σήματα του ομίλου. Ενώ τα T03 και C10 κυκλοφορούν ήδη στην Ευρώπη, άλλα τρία μοντέλα αναμένονται μέχρι το 2028.
Το μικρό T03 κατασκευάζεται επίσης σε ευρωπαϊκό έδαφος, σε εργοστάσιο του Ομίλου Stellantis στην Πολωνία, στην παλιά γραμμή παραγωγής του FIAT 500. Μια στρατηγική που θα επιτρέψει στη μάρκα να αποφύγει την καταβολή δασμών. Ακόμα κι αν o Xin λέει ότι είναι κυρίως για να «μειώσει το κόστος μεταφοράς». Σε κάθε περίπτωση, η έλευση αυτού του μικρού ηλεκτρικού μοντέλου θα μπορούσε κάλλιστα να ταρακουνήσει τα πράγματα στην Ευρώπη.