Οκτώ χρόνια μετά την παρουσίασή της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2016, η Bugatti Chiron έφτασε στο τέλος της διαδρομής. Η μάρκα του Molsheim ανακοίνωσε ότι η παραγωγή αυτού του υπέροχου hypercar έχει πλέον ολοκληρωθεί.

Συνολικά κατασκευάστηκαν 500 Bugatti Chiron, με την τελευταία να ονομάζεται «L’Ultime» και να βασίζεται στις προδιαγραφές Super Sport. Φέροντας όμως κάμποσες αποκλειστικές πινελιές στο αμάξωμα και στην εξαίσια καμπίνα, που την καθιστούν ιδιαίτερη.

Σε διάφορα σημεία ξεχωρίζουμε την ονομασία «L’Ultime», ενώ αλλού ξεπροβάλλει το «#500». Στην πίσω αεροτομή, στα καπάκια των ζαντών και στο κάλυμμα του κινητήρα πάνω από το εντυπωσιακό σύστημα μετάδοσης κίνησης του W16.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το αριστουργηματικό μοτέρ των 8,0 lt και τεσσάρων τούρμπο περνάει στο χρονοντούλαπο για χάρη ενός ατμοσφαιρικού υβριδικού V16, που θα έχει μήκος ένα μέτρο!

Ο κινητήρας της L’Ultime αποδίδει 1.600 ίππους και 1.600 Nm, όπως και σε κάθε άλλη Bugatti Chiron Super Sport. Έτσι, απογειώνεται από στάση για να φτάσει τα 300 km/h σε μόλις 12,1”.

Για να ξεχωρίσει, η L’Ultime φέρει τα χρώματα της γαλλικής σημαίας στους καθρέπτες της και μια σειρά υπογραφών στις πόρτες και τα μπροστινά φτερά. Ενώ τα χρώματα French Racing Blue και Atlantic Blue αναμειγνύονται για να χαρίσουν ένα μοναδικό οπτικό εφέ.

«Η 500ή και τελευταία Chiron αποτελεί τον κατάλληλο αποχαιρετισμό. Αποτυπώνει μια καθοριστική κληρονομιά που θα μείνει για πάντα χαραγμένη στην Ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας και ανοίγει το δρόμο για ένα φωτεινό νέο κεφάλαιο. Το οποίο ξεκινά με την παραγωγή των Bolide και W16 Mistral και συνεχίζεται με την αποκάλυψη του νέο μας μοντέλου τον Ιούνιο», δήλωσε ο πρόεδρος της μάρκας, Christophe Piochon.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Θυμίζουμε ότι η Bolide είναι μια καθαρά πιστάδικη εκτέλεση, που δεν θα μπορεί να οδηγηθεί σε δημόσιο δρόμο. Σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία, θα αποτελεί το υπέρτατο όχημα πίστας και «θα απομακρυνόταν από ένα μονοθέσιο της Formula 1 σε ορισμένα σενάρια». Όπως στις εξόδους των στροφών, θεωρώντας ότι σε ρεπρίζ 100-300 km/h έχει καλύτερες επιταχύνσεις από τα κορυφαία αγωνιστικά.