Οι επενδύσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών στο στίβο των EV αυξάνονται συνεχώς, με τo VW Group να επενδύει 5 δισ. δολάρια (4,6 δισ. ευρώ) στη Rivian, μια εταιρεία με φιλοδοξίες να ανταγωνιστεί της Tesla.
To αφεντικό του VW Group, Oliver Blume, προχώρησε μια κίνηση που ίσως εξέπληξε ένα μεγάλο μέρος του αγοραστικού και όχι μόνο, κοινού. Καθώς μιλάμε για μια επένδυση-μαμούθ σε μια αυτοκινητοβιομηχανία που δεν θα λέγαμε πως έχει καθιερωθεί ακριβώς στον κλάδο.
Η κορυφαία σε πωλήσεις ανά τον κόσμο γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει όμως ένα πολύ συγκεκριμένο πλάνο στο μυαλό της, όσον αφορά τη συνεργασία της με τη Rivian. Ποιο είναι αυτό; Η αύξηση των πωλήσεων με οικονομίες κόστους και συνολική αύξηση των πωλήσεων EV. Ένας τομέας όπου η Tesla κυριαρχεί.
Η επένδυση αφορά τη δημιουργία κοινής επενδυτικής εταιρείας Joint Venture (JV), η οποία θα ελέγχεται από κοινού από τις δύο πλευρές. Θα έχει δε σαν στόχο την ανάπτυξη και αξιοποίηση αρχιτεκτονικών για και ειδικού λογισμικού για την κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Έτσι η Rivian θα δεχτεί μια σημαντική ένεση ρευστότητας, αποκτώντας παράλληλα πρόσβαση σε νέες αγορές της Ευρώπης και της Ασίας όπου δραστηριοποιείται ο Όμιλος.
Με τον τελευταίο να αποκτά πρόσβαση στις τεχνολογίες της Rivian και τα λογισμικά της αμερικανικής εταιρείας, γύρω από τα EV. Βάσει λοιπόν της συμφωνίας, η Rivian θα επιτρέψει στην κοινή εταιρεία να χρησιμοποιεί όλα τα πνευματικά της δικαιώματα. Αξίζει να αναφέρουμε πως η Rivian, επωφελούμενη από τη συμφωνία αυτή, θα έχει τη δυνατότητα να δουλέψει πάνω στην κατασκευή μικρότερων και πιο προσιτών αυτοκινήτων, πιθανότατα SUV με την ονομασία R2, με χρονικό ορίζοντα κυκλοφορίας το 2026.
Το νέο μοντέλο R2 θα είναι το πρώτο που θα χρησιμοποιεί λογισμικό από την κοινή εταιρεία. Εν συνεχεία θα ακολουθήσουν στη χρήση τέτοιων τεχνολογιών και τα μοντέλα του VW Group. Αυτό λοιπόν σημαίνει πως το Group θα λάβει από τη Rivian το ειδικό λογισμικό που απαιτείται για τη διαχείριση μπαταριών και άλλων λειτουργιών.
Το ειδικό λογισμικό αποτελεί ένα πολύ κρίσιμο κομμάτι για την κατασκευή των EV, με τους ευρωπαίους κατασκευαστές να επενδύουν σημαντικά πόσα στα νέα αυτά εξειδικευμένα τμήματα, τη στιγμή που αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Rivian και η Tesla μοιάζουν ένα βήμα μπροστά σε αυτόν το τομέα.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.