ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Στην Δεξιά η «πίτα» είναι μεγάλη και θα μεγαλώσει κι άλλο. Αλλά στην ιδεολογική Δεξιά... όχι σε «τελοπόν»
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 40€
prodeals.gr

Maxus eTerron 9, θα σαρώσει το ηλεκτρικό διπλοκάμπινο της MG

Με 440 ίππους, μπαταρία 102 kWh και 430 km αυτονομίας, το Maxus eTerron 9 αναμένεται να κάνει πάταγο

Maxus eTerron 9, θα σαρώσει το ηλεκτρικό διπλοκάμπινο της MG

Κατέφτασε ήδη στη Μεγάλη Βρετανία και να δούμε σε ποιες αγορές ακόμα θα λανσαριστεί. Είναι το Maxus eTerron 9, το ηλεκτρικό pick-up της MG κι είναι μεγαλύτερο από το Ford Ranger.

Ως ηλεκτρικό μοντέλο που σέβεται τον εαυτό του, το Maxus eTerron 9 προσφέρει και μπροστινό χώρο αποσκευών, το λεγόμενο «frunk». Έχει χωρητικότητα 236 lt κι είναι πολύ χρήσιμο για να βάζεις αντικείμενα που δεν θέλεις να είναι εκτεθειμένα στην καρότσα ή σκόρπια στην καμπίνα.

Το Maxus eTerron 9 φοράει μπαταρία 102 kWh, ενώ η LFP κατασκευή της προσφέρει ακόμα περισσότερη ξενοιασιά στον επαγγελματία, αφού επιτρέπει περισσότερους κύκλους φόρτισης. Έχει 430 km θεωρητικής αυτονομίας, ενώ μπορεί να φορτίσει με ισχύ έως 115 kW. Αυτό σημαίνει ότι το 20-80% θα χρειαστεί περί τα 40′.

Δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, προσφέρουν τετρακίνηση και 440 ίππους, αλλά μην κάνεις ορέξεις για ωφέλιμο φορτίο πάνω από τα 620 kg, υστερώντας έναντι του θερμικού ανταγωνισμού. Ευτυχώς μπορεί να ρυμουλκήσει έως και 3.500 kg.

Εκεί που το Maxus δεν έχει αντίπαλο είναι στην αερανάρτηση. Προσαρμόζεται αυτόματα ώστε το αμάξωμα να παραμένει σε σωστό ύψος από το έδαφος, ανεξάρτητα από το φόρτωμα.

Εκτός από την εξαιρετική άνεση, η αερανάρτηση επιτρέπει στο πλήρωμα να χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 60 mm ενώ βρίσκεται σε στάση, για ευκολότερο φόρτωμα και ξεφόρτωμα.

Η Maxus θα αρχίσει να δέχεται παραγγελίες στις 9 Οκτωβρίου, ενώ οι πρώτες παραδόσεις αυτοκινήτων αναμένονται τον Ιανουάριο του 2025. Η τιμή δεν έχει ανακοινωθεί αλλά αναμένεται να υπερβαίνει τις £50.000 (€60.000) προ φόρων. Δεν έχουμε ακόμα επίσημη ενημέρωση για τη διάθεσή του στην ελληνική αγορά.

Το eTerron 9 στοχεύει περισσότερο στον επαγγελματία παρά στον χομπίστα, δηλαδή είναι πιο κοντά σε φιλοσοφία κατασκευής με το Ford F-150 Lightning παρά με το Tesla Cybertruck.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.