Ενώ το «6» έκανε καριέρα με θερμικά σύνολα, το νέο Mazda EZ-6 είναι ξεκάθαρα εξηλεκτρισμένο. Θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, μία αμιγώς ηλεκτρική και μία με κινητήρα εσωτερικής καύσης σε ρόλο γεννήτριας. Δηλαδή range-extender. Ώστε να καρπώνεσαι τα καλά της ηλεκτροκίνησης χωρίς το άγχος της αυτονομίας.
To 100% EV έχει ένα ηλεκτρομοτέρ στο πίσω μέρος, με απόδοση 258 ίππους και 320 Nm. Προσφέρεται με μπαταρία χωρητικότητας 56,1 ή 68,8 kWh, που παρέχουν αυτονομία 480 ή 600 km αντίστοιχα. Πάντα κατά το αισιόδοξο CLTC, οπότε αναμένουμε μικρότερη εμβέλεια κατά WLTP.
Η επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση χρησιμοποιεί έναν 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,5 lt 95 ίππων, ο οποίος φορτίζει την μπαταρία και παρέχει ενέργεια σε έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 218 ίππων με 320 Nm. Και στις δύο περιπτώσεις, το Mazda EZ-6 είναι πισωκίνητο.
Μπορεί να παραγγελθεί είτε με μπαταρία 18,9 kWh, είτε με μεγαλύτερη που έχει χωρητικότητα 28,4 kWh. Η μικρότερη παρέχει 105 km ηλεκτρικής αυτονομίας, ενώ η μεγαλύτερη μονάδα αυξάνει την εμβέλεια στα 160 km. Με μπαταρία και ντεπόζιτο βενζίνης στο φουλ, η ιαπωνική μπερλίνα υπόσχεται να διανύσει 1.300 km χωρίς στάση.
Αν σου φαίνονται πολλά, είναι επειδή οι κατασκευαστές έχουν επιδοθεί σε έναν αριθμολάγνο πόλεμο εντυπώσεων. Όταν ανεφοδιάζεσαι βενζίνη παντού μέσα σε λίγα λεπτά, ποιο το νόημα μιας τέτοιας αυτονομίας; Την περασμένη εβδομάδα, το κινεζικό Roewe D7 DMH σημείωσε ρεκόρ Guinness για επαναφορτιζόμενο υβριδικό, καλύπτοντας 2.208 km.
Πρόκειται για αρχοντική λιμουζίνα. Με μήκος που φτάνει τα 4.921 mm και μεταξόνιο στα 2.895 mm, κάνει αισθητή την παρουσία του στον δρόμο. Τη στιγμή που η πανοραμική ηλιοροφή κι οι αεροδυναμικά βελτιστοποιημένες ζάντες των 19 ιντσών γλυκαίνουν το μάτι.
Το Mazda EZ-6 αποτελεί το δεύτερο μοντέλο των Ιαπώνων που προσφέρεται σε δύο εξηλεκτρισμένες εκδόσεις. Μετά το MX-30, που φοράει wankel κινητήρα σε ρόλο γεννήτριας, και το Arata που θα ακολουθήσει. Η τιμολόγηση της επιβλητικής μπερλίνας ξεκινά στην κινεζική αγορά από τα €18.000 για την range-extender έκδοση και τα €20.600 για την αμιγώς ηλεκτρική. Το νέο μοντέλο θα κατασκευάζεται από την Chongqing Changan Automobile, κάτι που δεν προκαλεί έκπληξη, καθώς μοιράζεται τα μηχανικά του μέρη με το Deepal SL03.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.