ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Η πιο μεγάλη ώρα είναι τώρα...
prodeals

McMurtry Speirling, έριξε 4” σε Formula 3 στο Castle Combe

Το McMurtry Speirling απέδειξε ξανά την εξωπραγματική ταχύτητά του, αν και ρυθμισμένο στο 80% της ισχύος του

McMurtry Speirling, έριξε 4” σε Formula 3 στο Castle Combe

Πριν δύο μήνες, το McMurtry Speirling ταπείνωσε τη Mercedes-AMG One. Ναι, μιλάμε για το «διαστημόπλοιο» που κατέχει το ρεκόρ του ταχύτερου γύρου για μοντέλο παραγωγής στο Nürburgring, στη Monza, αλλά και στο Hockenheim.

Αλλά για το McMurtry Speirling, δεν ήταν παρά ένα ακόμα κινητό εμπόδιο. Στην Grand Prix χάραξη του Hockenheim, το βρετανικό λιλιπούτειο ηλεκτρικό πυραυλάκι έριξε πάνω από 14” στο γερμανικό θηρίο, παρότι η ισχύς του ήταν ρυθμισμένη μόλις στο 75%. Τώρα, σόκαρε τα μονοθέσια της Formula 3.

Με τον πρώην πιλότο της F1 Max Chilton πίσω από το τιμόνι, το McMurtry Speirling Pure γύρισε την πίστα του Castle Combe στη Μεγάλη Βρετανία σε μόλις 54,559”.

Καταρρίπτοντας στο χαλαρό κατά 4,037” το προηγούμενο ρεκόρ γύρου, που σημειώθηκε από ένα μονοθέσιο της Formula 3 το 2021. Σε σχέση με το ρεκόρ των αγωνιστικών GT3 — μια Lamborghini Huracán, όχι κάνα «πατίνι» δηλαδή — υπάρχει διαφορά σχεδόν 10”. 9,796” για την ακρίβεια.

Αν δεν έχετε ήδη εντυπωσιαστεί, να σημειώσουμε ότι το ηλεκτρικό των 1.000 ίππων σε 1.000 kg δεν ήταν ρυθμισμένο να αποδίδει σε πλήρη ισχύ. Όπως και στο Hockenheim, έτσι κι εδώ η ισχύς του ήταν περιορισμένη. Αυτή τη φορά στο 80%.

Αναμένουμε με αγωνία τη στιγμή που η μικρή βρετανική εταιρεία θα επιχειρήσει εν ευθέτω χρόνω «μεθ’ ορμής ακαθέκτου». Με την ισχύ και την αρνητική άντωση ρυθμισμένες στο 100%.

Θυμίζουμε ότι το ηλεκτρικό μονοθέσιο αναμένεται να κυκλοφορήσει και σε έκδοση δρόμου. Έχει μικροσκοπικές διαστάσεις: Μήκος 3,45 m, πλάτος 1,58 κι ύψος 1,02 m κι αν κάνει πλάκα σε ό,τι κινείται στην πίστα, δεν θα θέλαμε να πρέπει να το τιθασεύσουμε σε έναν δημόσιο δρόμο.

Με μπαταρία χωρητικότητας 60 kWh, ο κατασκευαστής δηλώνει ότι μπορεί να ολοκληρώσει 10 γύρους στην πίστα του Silverstone. Στη συνέχεια, θα χρειαστεί 20′ για να επαναφορτιστεί επαρκώς ώστε να ξαναεπιχειρήσει άλλους τόσους.

Δείτε το video στο drive.gr

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.