Πριν δύο μήνες, το McMurtry Speirling ταπείνωσε τη Mercedes-AMG One. Ναι, μιλάμε για το «διαστημόπλοιο» που κατέχει το ρεκόρ του ταχύτερου γύρου για μοντέλο παραγωγής στο Nürburgring, στη Monza, αλλά και στο Hockenheim.

Αλλά για το McMurtry Speirling, δεν ήταν παρά ένα ακόμα κινητό εμπόδιο. Στην Grand Prix χάραξη του Hockenheim, το βρετανικό λιλιπούτειο ηλεκτρικό πυραυλάκι έριξε πάνω από 14” στο γερμανικό θηρίο, παρότι η ισχύς του ήταν ρυθμισμένη μόλις στο 75%. Τώρα, σόκαρε τα μονοθέσια της Formula 3.

Με τον πρώην πιλότο της F1 Max Chilton πίσω από το τιμόνι, το McMurtry Speirling Pure γύρισε την πίστα του Castle Combe στη Μεγάλη Βρετανία σε μόλις 54,559”.

Καταρρίπτοντας στο χαλαρό κατά 4,037” το προηγούμενο ρεκόρ γύρου, που σημειώθηκε από ένα μονοθέσιο της Formula 3 το 2021. Σε σχέση με το ρεκόρ των αγωνιστικών GT3 — μια Lamborghini Huracán, όχι κάνα «πατίνι» δηλαδή — υπάρχει διαφορά σχεδόν 10”. 9,796” για την ακρίβεια.

Αν δεν έχετε ήδη εντυπωσιαστεί, να σημειώσουμε ότι το ηλεκτρικό των 1.000 ίππων σε 1.000 kg δεν ήταν ρυθμισμένο να αποδίδει σε πλήρη ισχύ. Όπως και στο Hockenheim, έτσι κι εδώ η ισχύς του ήταν περιορισμένη. Αυτή τη φορά στο 80%.

Αναμένουμε με αγωνία τη στιγμή που η μικρή βρετανική εταιρεία θα επιχειρήσει εν ευθέτω χρόνω «μεθ’ ορμής ακαθέκτου». Με την ισχύ και την αρνητική άντωση ρυθμισμένες στο 100%.

Θυμίζουμε ότι το ηλεκτρικό μονοθέσιο αναμένεται να κυκλοφορήσει και σε έκδοση δρόμου. Έχει μικροσκοπικές διαστάσεις: Μήκος 3,45 m, πλάτος 1,58 κι ύψος 1,02 m κι αν κάνει πλάκα σε ό,τι κινείται στην πίστα, δεν θα θέλαμε να πρέπει να το τιθασεύσουμε σε έναν δημόσιο δρόμο.

Με μπαταρία χωρητικότητας 60 kWh, ο κατασκευαστής δηλώνει ότι μπορεί να ολοκληρώσει 10 γύρους στην πίστα του Silverstone. Στη συνέχεια, θα χρειαστεί 20′ για να επαναφορτιστεί επαρκώς ώστε να ξαναεπιχειρήσει άλλους τόσους.

Δείτε το video στο drive.gr

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!