Η απόκτηση ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου αποτελεί μια ιδιαίτερα δύσκολη και χρονοβόρα διαδικασία, δεδομένου ότι η αγορά βρίθει από οχήματα τα οποία έχουν υποστεί σοβαρές ζημιές που δεν γνωστοποιούνται στον υποψήφιο αγοραστή.
Ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να προστατευτεί από τους επιτήδειους ελέγχοντας ορισμένα σημεία του αυτοκινήτου, με χαρακτηριστικά παραδείγματα τα αναλώσιμα, τους αρμούς του αμαξώματος, αλλά και τα ελαστικά του.
Χρήσιμα στοιχεία μπορούν να εξαχθούν επίσης και μέσω ενός εξονυχιστικού οπτικού ελέγχου στη βαφή του αυτοκινήτου, με τον υποψήφιο αγοραστή να έχει ως σύμμαχό του το φως του ηλίου το οποίο θα τον βοηθήσει να διακρίνει τυχόν διαφορές στο χρώμα διαφόρων τμημάτων του αμαξώματος ή των προφυλακτήρων.
Αν, παρατηρηθεί, λοιπόν, διαφορετική απόχρωση στα πάνελ ή μια απότομη διακύμανση στην λάμψη του χρώματος, τότε πρέπει να γνωρίζει ότι – κατά πάσα πιθανότητα- το αυτοκίνητο έχει υποστεί επισκευή.
Υπάρχει, ωστόσο, και η περίπτωση που ο εντοπισμός μιας «ύποπτης» λεπτομέρειας με γυμνό μάτι είναι κάτι αδύνατο, λόγω της καλής δουλειάς που έχει κάνει ένας φανοποιός.
Ακόμα, όμως, και ο πιο ικανός φανοποιός θα προδοθεί, αν ο υποψήφιος αγοραστής επιστρατεύσει ένα εργαλείο το οποίο μετρά το πάχος του χρώματος.
Πρόκειται για τον ψηφιακό μετρητή επικάλυψης βαφής που μπορεί να αποκτηθεί με την τιμή του στο διαδίκτυο να ξεκινά από τα 30 ευρώ και να υπερβαίνει τις 3.000 ευρώ εφόσον η συσκευή είναι επαγγελματική.
Στα περισσότερα καινούργια αυτοκίνητα, το πάχος της εργοστασιακής βαφής κυμαίνεται μεταξύ 100 και 150 μικρόμετρα.
Επίσης, κατά κανόνα, τα ακριβότερα αυτοκίνητα έχουν ένα πιο λεπτό στρώμα βαφής συγκριτικά με τα φθηνότερα αυτοκίνητα.
Εάν ο μετρητής δείξει μια τιμή που υπερβαίνει τα 250 μικρόμετρα, αυτό σημαίνει ότι το αυτοκίνητο έχει ξαναβαφτεί, δεδομένου ότι ακόμα και ο καλύτερος φανοποιός θα εφαρμόσει αρκετά μεγαλύτερη ποσότητα χρώματος στο αυτοκίνητο, απ’ ό,τι οι εξειδικευμένοι τεχνικοί του εργοστασίου όπου κατασκευάστηκε το μοντέλο.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.