ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Ο Κ.Μητσοτάκης ακολουθεί τον «κανόνα των δεινοσαύρων» σε ότι αφορά τον Ν.Τραμπ: Ότι δεν προσαρμόζεται, πεθαίνει...
prodeals

Με αυτό το κόλπο θα καταναλώνεις λιγότερη βενζίνη στο αυτοκίνητο

Σε ενδιαφέρει!

Με αυτό το κόλπο θα καταναλώνεις λιγότερη βενζίνη στο αυτοκίνητο

Είναι γνωστό πως υπάρχουν πολλοί παράγοντες που καθορίζουν το πόση βενζίνη καίει ένα αυτοκίνητο.

Με την τιμή της βενζίνης να μη λέει να πέσει σε φυσιολογικά επίπεδα και την ακρίβεια να μαστίζει τα νοικοκυριά, οφείλουμε να βρούμε τρόπους ώστε να καταφέρουμε να κρατήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερα χρήματα στο πορτοφόλι μας. Η βενζίνη αποτελεί αναγκαίο κακό αλλά υπάρχουν κόλπα ώστε να καταφέρουμε να μειώσουμε το κόστος.

Όπως για παράδειγμα το «κόλπο με το κέρμα». Σύμφωνα με την «Daily Mirror», ένας μεγάλος παράγοντας που παίζει ρόλο τόσο στην κατανάλωση καυσίμου όσο και στην ασφάλειά σας στο δρόμο είναι η κατάσταση των ελαστικών του αυτοκινήτου σας.

Σε περίπτωση που τα λάστιχα βρίσκονται σε καλή κατάσταση, τότε το όχημα απαιτεί λιγότερη βενζίνη καθώς συναντά λιγότερη αντίσταση και τριβή στο δρόμο. Καθώς τα λάστιχα χάνουν αρκετή πίεση κάθε μήνα (έως και 2 PSI), οι ειδικοί συμφωνούν ότι πρέπει να τα ελέγχουμε τακτικά.

Ένας εύκολος τρόπος είναι να χρησιμοποιήσουμε ένα κέρμα των πέντε λεπτών του ευρώ. Συγκεκριμένα το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να τοποθετήσουμε το κέρμα μέσα σε μία μεγάλη χάραξη της ρόδας.

Πρέπει να κρατάμε προς το μέρος μας την πίσω πλευρά του νομίσματος (αυτή που ονομάζουμε «κορώνα»). Κανονικά, το λάστιχο θα πρέπει να είναι αρκετά βαθύ για να κρύβει μόνο τα αστεράκια που περικυκλώνουν την επιφάνεια του νομίσματος.

Εάν το νόμισμα δεν βυθίζεται καθόλου μέσα στη χάραξη, αυτό σημαίνει ότι η πίεση των λάστιχών σας είναι χαμηλή και καλό θα ήταν να επισκεφτούμε άμεσα ένα βουλκανιζατέρ ή βενζινάδικο. Αντίστοιχα, εάν το νόμισμα βυθίζεται περισσότερο, τότε αυτό σημαίνει πως η πίεση στα λάστιχα είναι μάλλον υπερβολικά υψηλή και θα πρέπει πάλι να μιλήσουμε με κάποιον ειδικό.

Ιδανικά, θα πρέπει να επαναλάβουμε τη διαδικασία 3 φορές, σε 3 διαφορετικές χαράξεις του λάστιχου, ενώ καλό θα ήταν να κάνουμε το πείραμα για πρώτη φορά μόλις έχουμε τοποθετήσει καινούρια λάστιχα στο αυτοκίνητο, σημειώνοντας με έναν μαρκαδόρο το σημείο «βύθισης», έτσι ώστε στο μέλλον να μπορούμε να τα συγκρίνουμε με βάση την ιδανική κατάσταση του δικού μας οχήματος.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.