ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου διηπειρωτικού βλήματος της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

Με αυτόν τον τρόπο λειτουργεί ένας κινητήρας ντίζελ

Οι κινητήρες ντίζελ δεν ξεχωρίζουν σε ποιότητα λειτουργίας σε σχέση με αυτούς που καταναλώνουν βενζίνη,

Με αυτόν τον τρόπο λειτουργεί ένας κινητήρας ντίζελ

Η άρση των περιορισμών στα ντίζελ Ι.Χ. αυτοκίνητα, πριν από μερικά χρόνια, ώθησε πολλούς αγοραστές προς αυτή την επιλογή. Η δημοφιλία τους οφείλεται σε διάφορα πλεονεκτήματα.

Σε αντίθεση με τους κινητήρες βενζίνης που χρησιμοποιούν μπουζί για την ανάφλεξη του μίγματος αέρα/βενζίνης, οι πετρελαιοκινητήρες βασίζονται κυρίως στην συμπίεση για την ανάφλεξή του.

Προκειμένου να επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή καύση, οι πετρελαιοκινητήρες χρησιμοποιούν μπεκ ψεκασμού πολύ υψηλής πίεσης που εκτοξεύουν το καύσιμο μέσω μικροσκοπικών οπών. Ο συνδυασμός πολύ υψηλής πίεσης και των μικρών εξόδων καυσίμου, δημιουργούν ένα «νεφέλωμα» που διαχέεται ομοιόμορφα στον κύλινδρο, επιτρέποντας με αυτόν τον τρόπο καθαρότερη και αποτελεσματικότερη καύση.

Οι κινητήρες ντίζελ όμως δεν ξεχωρίζουν σε ποιότητα λειτουργίας σε σχέση με αυτούς που καταναλώνουν βενζίνη, παράγοντας κραδασμό και κατά συνέπεια θόρυβο. Το γνωστό σε όλους μας «κροτάλισμα» του πετρελαιοκινητήρα οφείλεται κατά κύριο λόγο στο καύσιμο.

Τι περισσότερες φορές, υπεύθυνο για το έντονο κροτάλισμα ενός ντίζελ κινητήρα είναι το καύσιμο με μικρό αριθμό κετανίων που μειώνει την ευκολία αυτοανάφλεξης στον θάλαμο καύσης.

Επιπλέον, ο θόρυβος ενισχύεται από τις υψηλή σχέση συμπίεσης που έχει ο κινητήρας, με την έκρηξη του μίγματος να φέρνει κραδασμό και φασαρία, σε αντίθεση με τον βενζινοκινητήρα που χρησιμοποιεί μπουζί.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Το ντίζελ πρέπει να αναφλέγεται ομοιόμορφα για να εξασφαλίσει στον κινητήρα υψηλή απόδοση και ποιοτικότερα χαρακτηριστικά λειτουργίας, καθώς σε αντίθετη περίπτωση δημιουργείται ο κλασικός θόρυβος που ακούμε από τα πετρελαιοκίνητα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.