Με τις μνήμες νωπές από την παρουσίαση του c και το ολόφρεσκο Ford Puma παρκαρισμένο κάτω από τα γραφεία μας, δεν δυσκολευτήκαμε να πάρουμε για ακόμα μια χρονιά τα βουνά και να σκανάρουμε τις ειδικές διαδρομές του εφετινού «Ράλλυ των Θεών».
Το διάστημα 5-8 Σεπτέμβρη, το ενδιαφέρον του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού θα είναι στραμμένο στη χώρα μας. Πώς θα μπορούσε να συμβαίνει διαφορετικά άλλωστε, όταν σχεδόν 80 εκατομμύρια τηλεθεατές σε 160 χώρες θα παρακολουθήσουν το 71ο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις που θα διεξαχθεί -κυρίως- στα βουνά της Στερεάς Ελλάδας.
Για άλλη μια χρονιά αποφασίσαμε να χτενίσουμε τις ειδικές του εφετινού αγώνα, θέλοντας να μεταφέρουμε όσο το δυνατόν πιο ζωηρά και παραστατικά τον παλμό του αγώνα. Προτείνοντας παράλληλα τις πιο ενδιαφέρουσες ειδικές, που μπορούν να συνδυαστούν με στιγμές χαλάρωσης σε γραφικά χωριά της ελληνικής υπαίθρου.
Με την ΕΚΟ να παραμένει μεγάλος χορηγός ονόματος κι αγώνα. Η ΕΚΟ άλλωστε στηρίζει δυναμικά το Ράλλυ Ακρόπολις από το 2021, αποτελώντας ακρογωνιαίο λίθο τόσο ως προς την επιτυχία όσο και ως προς τη βιωσιμότητα της διοργάνωσης. Οι συζητήσεις όμως έβγαλαν ακόμα μια σημαντική είδηση. Από του χρόνου, ο αγώνας επιστρέφει στην παραδοσιακή του ημερομηνία, στις αρχές του καλοκαιριού. Έτσι, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις του 2025 θα διεξαχθεί στα τέλη του Ιουνίου.
Όσον αφορά τον εφετινό αγώνα, η διαδρομή του δέκατου γύρου του πρωταθλήματος θα είναι σημαντικά διαφοροποιημένη συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών. Στο πρόγραμμα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του αγώνα. Όπως οι ΕΔ Ταρζάν, Ρεγκίνι και Λουτράκι, τη στιγμή που έχουν επανέλθει ειδικές που αγκαλιάστηκαν από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, κι άλλες πιο πρόσφατα, όπως η Θήβα.
Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο διαδρομών είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής Παύλιανης, όπως και της Δάφνης, που είναι μια πιο μικρή εκδοχή της ειδικής Πύργος των προηγούμενων ετών. Συνολικά, οι οδηγοί θα κληθούν να διανύσουν 303,23 αγωνιστικά χιλιόμετρα σε μερικές από τις πλέον ιστορικές, δύσκολες και απαιτητικές διαδρομές στο πρόγραμμα του WRC.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr