ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Μονοκούκι» Διαμαντοπούλου ψήφισαν στο ΠΑΣΟΚ οι… νεοδημοκράτες!
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 40€
prodeals.gr

Με υβριδικό σύστημα κίνησης το επόμενο Toyota GR86;

Φημολογείται ότι θα διαθέτει τον τούρμπο τρικύλινδρο κινητήρα 1,6 λίτρων της Toyota, με υβριδικό σύστημα κίνησης

Με υβριδικό σύστημα κίνησης το επόμενο Toyota GR86;

Το Toyota GR86 δεύτερης γενιάς βρίσκεται στην αγορά μόλις τρία χρόνια, αλλά φημολογείται ότι ο Ιάπωνας κατασκευαστής ετοιμάζει ήδη τον αντικαταστάτη του, ο οποίος ενδέχεται να κυκλοφορήσει ακόμη και την επόμενη χρονιά.

Οι ίδιες φήμες αναφέρουν ότι το νέο μοντέλο αναμένεται να δεχθεί σημαντική αύξηση ισχύος και να αποκτήσει περισσότερα κοινά σημεία με τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς GR της Toyota.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα του ιαπωνικού Τύπου, το επόμενο GR86 αναμένεται να αποχωριστεί τον τρέχοντα ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο κινητήρα 2,4 λίτρων και να υιοθετήσει τον τούρμπο τρικύλινδρο κινητήρα 1,6 λίτρων που χρησιμοποιείται στα GR Yaris και GR Corolla.

Αυτή η μετάβαση φαίνεται λογική, καθώς το υπάρχον GR86 αποδίδει μόλις 235 ίππους, ενώ τα δύο άλλα σπορ μοντέλα της Toyota βρίσκονται πιο κοντά στους 300 ίππους. Είναι κάπως ασυνήθιστο ένα από τα πιο καθαρόαιμα σπορ αυτοκίνητα της Toyota να έχει τόσο μεγάλη διαφορά στην ισχύ σε σχέση με τα υπόλοιπα.

Επιπλέον, δεν αποκλείεται η Toyota να προσθέσει ένα υβριδικό σύστημα στο νέο GR86, παρόμοιο με εκείνο που χρησιμοποιείται στο νέο Toyota Land Cruiser Prado 250 Series.

Συνολικά, το νέο GR86 αναμένεται να αποδίδει πάνω από 300 ίππους, ενώ οι πληροφορίες λένε πως θα διατηρηθούν τόσο η αυτόματη όσο και η χειροκίνητη έκδοση με έξι ταχύτητες. Το μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς αναμένεται επίσης να παραμείνει, όπως και στο τρέχον μοντέλο.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που κυκλοφορούν φήμες για μετάβαση στον 3κύλινδρο κινητήρα 1,6 λίτρων από τα GR Yaris και GR Corolla. Ήδη από τον Νοέμβριο του περασμένου έτους, είχαν αναφερθεί παρόμοιες πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένου ότι η Toyota θα εγκαταλείψει την κοινή πλατφόρμα με τη Subaru, επιλέγοντας μια κοντύτερη έκδοση του πλαισίου που χρησιμοποίει η Lexus στο IS.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.