Με πλήρη ονομασία GT 63 Pro 4Matic+, το πιο πρόσφατο δημιούργημα της Mercedes-AMG απευθύνεται σε όσους θέλουν καλύτερες επιδόσεις στην πίστα. Παρουσιάστηκε στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood κι υπόσχεται 612 ίππους, αλλά και ψαγμένη αεροδυναμική.
Η GT 63 Pro ξεχωρίζει από την επιθετική μπροστινή όψη που έχει μεγαλύτερες εισαγωγές, καθώς και πρόσθετα πτερύγια από ανθρακονήματα. Άλλα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το ενεργό σύστημα ελέγχου αέρα AirPanel, το οποίο συμβάλλει στη μείωση της αεροδυναμικής ανύψωσης στον μπροστινό άξονα κατά πάνω από 30 kg.
Οι αναβαθμίσεις δεν σταματούν εκεί, καθώς το γερμανικό κουπέ έχει σταθερή πίσω αεροτομή, ενώ το μπροστινό σπόιλερ, ο πίσω διαχύτης και τα πλαϊνά μαρσπιέ είναι επίσης από κάρμπον. Μπορείτε να παραγγείλετε την GT 63 Pro σας είτε με ελαστικά Michelin Pilot Sport 5 είτε Michelin Pilot Sport Cup 2 R. Σε κάθε περίπτωση, θα είναι διαστάσεων 295/30 ZR21 μπροστά και 305/30 ZR21 πίσω.
Υποστηρίζονται από ένα σύστημα πέδησης που διαθέτει τα «μεγαλύτερα κεραμικά φρένα που διατίθενται αυτή τη στιγμή από τη Mercedes-AMG». Έχουν διαστάσεις 420 mm μπροστά και συνεργάζονται με 6πίστονες δαγκάνες.
Η ισχύς παρέχεται από τον twin-turbo V8 των 4,0 lt που αποδίδει 612 ίππους και 850 Nm. H αύξηση σε σχέση με τη βασική GT63 είναι 27 ίπποι και 50 Nm.
Με κίνηση στους τέσσερις τροχούς και 9άρι αυτόματο κιβώτιο, το θηριώδες κουπέ επιταχύνει από στάση στα 60 mph (97 km/h) σε 3,1”, όσο δηλαδή κάνει κι η απλή έκδοση. Η τελική ταχύτητα έχει αυξηθεί από τα 315 στα 317 km/h.
Αλλά η GT 63 Pro 4Matic+ είναι πολλά παραπάνω από επιδόσεις στην ευθεία. Μπορείτε να τη «λιώνετε» στην πίστα, χάρη στα επιπλέον ψυγεία για το μοτέρ, το κιβώτιο και τα διαφορικά. Οι σχεδιαστές τροποποίησαν επίσης τα πτερύγια κάτω από το αμάξωμα και τους αεραγωγούς των φρένων για «να βελτιστοποιήσουν τη ροή του αέρα στα φρένα, γεγονός που αποτρέπει τις υπερβολικές θερμοκρασίες». Πιέστε άφοβα λοιπόν.
Ο Michael Schiebe, πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Mercedes-AMG GmbH, δήλωσε: «Αν θέλετε να απολαμβάνετε την AMG GT σας και στην πίστα, εκτός από τον δρόμο, η GT 63 Pro είναι η ιδανική επιλογή».
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.