Με τις μπερλίνες να επανέρχονται στο προσκήνιο εξαιτίας του εξηλεκτρισμού και του χαμηλότερου αεροδυναμικού συντελεστή, η Mercedes-Benz φαίνεται πως ήδη δοκιμάζει τη δική της απάντηση απέναντι στη BMW Neue Klasse.
Ηλεκτροκίνηση και αεροδυναμική είναι δύο στενά συνδεδεμένες έννοιες μεταξύ τους. Αυτό το γνωρίζουν και οι αυτοκινητοβιομηχανίες, που πέρα από τα SUV που κάνουν θραύση, ετοιμάζονται να επαναφέρουν στο προσκήνιο δειλά-δειλά τις μπερλίνες.
Έτσι, μετά τη BMW που παρουσίασε τη Neue Klasse, το έτερο γερμανικό μεγαθήριο, η Mercedes-Benz εξελίσσει ένα νέο μοντέλο μεσαίου μεγέθους, με ορίζοντα παραγωγής το 2026. Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά, η ηλεκτρική μπερλίνα θα έχει παρόμοιο μέγεθος με την τρέχουσα C-Class και θα βασίζεται στην πλατφόρμα MB.EA που θα είναι έτοιμη το 2025.
H νέα αυτή πλατφόρμα θα επιτρέψει το νέο μοντέλο της Στουτγάρδης να διαφοροποιηθεί από τις υπόλοιπες εξηλεκτρισμένες προτάσεις της φίρμας, ως προς το εμφανισιακό κομμάτι, λαμβάνοντας έναν πιο «παραδοσιακό» σχεδιασμό, όπως άλλωστε είχαν ζητήσει οι φίλοι του Αστεριού.
Ακόμα και το άνοιγμα του πορτπαγκάζ θα θυμίζει κλασική μπερλίνα, καθώς δεν θα ανοίγει ξεχωριστά η πέμπτη πόρτα. Ως προς το ηλεκτρικό σύστημα του νέου γερμανικού μοντέλου δεν γνωρίζουμε επί της ουσίας και πολλά. Μόνο ότι η νέα πλατφόρμα δίνει τη δυνατότητα στους ανθρώπους της Mercedes-Benz να προικίσουν το μοντέλο με έναν ή δύο ηλεκτροκινητήρες, τη στιγμή που λόγω της τεχνολογίας 800V που θα μπορεί να υποστηρίζει, υπόσχεται σημαντικά μειωμένους χρόνους φόρτισης.
Ήδη μάλιστα, στο παιχνίδι έχει μπει και η Mercedes-AMG, για την παραγωγή πιο σπορ εκδόσεων, με δύο ηλεκτρομοτέρ και σύστημα τετρακίνησης. Υπομονή μέχρι το 2026, όταν και η Mercedes-Benz θα έχει έτοιμη τη νέα σπουδή της…