ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Ο Θεάνθρωπος Αναστήθηκε. Η Ελλάδα, πότε;

Mercedes-Benz S-Class: Premium και με περισσότερη τεχνολογία

H Mercedes-Benz S-Class δέχτηκε ένα ήπιο φρεσκάρισμα, εμπλουτίζοντας ακόμα περισσότερο το τεχνολογικό της υπόβαθρο

Mercedes-Benz S-Class: Premium και με περισσότερη τεχνολογία

Διατηρώντας τον πολυτελή χαρακτήρα της, η Mercedes-Benz S-Class ανανεώνεται στα σημεία, επικαιροποιώντας το infotainment και τη σουίτα συστημάτων ασφαλείας.

Η γερμανική φίρμα πριμοδοτεί την αναβαθμισμένη μπερλίνα της με το νέο Drive Pilot, ένα σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3. Στις προηγούμενες εκδοχές, η λειτουργία του συστήματος επέτρεπε κίνηση μέχρι 60 km/h. Πλέον όμως, η S-Class μπορεί να κινείται αυτόνομα μέχρι τα 95 km/h στην Autobahn ακολουθώντας προπορευόμενα αυτοκίνητα στη δεξιά λωρίδα.

Το εντυπωσιακό στοιχείο είναι πως όταν το Drive Pilot είναι ενεργό, ο οδηγός επιτρέπεται βάσει νόμου να παρακολουθήσει μια ταινία, να διαβάσει, να εργαστεί ή απλώς να χαλαρώσει, όσο η S-Class οδηγείται είναι στον… αυτόματο.

Σε περίπτωση που κριθεί αναγκαίο να πάρει τον έλεγχο ο οδηγός υπάρχουν όλες οι απαραίτητες δικλείδες ασφαλείας προκείμενου να γίνουν όλα εύκολα, απλά και με ασφάλεια. Σε περίπτωση που ο οδηγός δεν ανταποκριθεί σε προειδοποίηση ανάληψης ελέγχου, το αυτοκίνητο προχωρά σε ασφαλή και ελεγχόμενη ακινητοποίηση.

Αναβαθμίσεις υπάρχουν και στο σύστημα πολυμέσων MBUX της φίρμας. Στο οποίο έχει ενσωματωθεί τεχνητή νοημοσύνη. Ένα από τα βασικότερα χαρακτηριστικά είναι η προσθήκη του ChatGPT στον φωνητικό βοηθό μέσω του Microsoft Azure. Αυτό επιτρέπει στον οδηγό να λαμβάνει τις πληροφορίες που χρειάζεται χωρίς να πάρει τα χέρια από το τιμόνι. Παράλληλα, βελτιώσεις υπάρχουν και στο σύστημα πλοήγησης, που χάρη στη δορυφορική απεικόνιση της Google, προσφέρει εικόνες υψηλότερης ευκρίνειας εικόνες υψηλής ανάλυσης.

Όσον αφορά την ψυχαγωγία, η Mercedes προσθέτει στο πακέτο Entertainment Plus το YouTube Web App και το RIDEVU της Sony Pictures, μετατρέποντας την καμπίνα της S-Class σε ένα premium κινηματογραφικό σαλόνι… εν κινήσει, ειδικά για τους επιβάτες του πίσω καθίσματος!

Διαβάστε τη συνέχεια στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ru
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.