Ένα αξιοσημείωτο κατόρθωμα μηχανικής έλαβε χώρα στην Αυστραλία, καθώς μια ομάδα, λάτρεις του αυτοκινήτου, πέτυχε το αδιανόητο: οδήγησε ένα Toyota Land Cruiser του 1978 για επτά χιλιόμετρα κάτω από το νερό, θέτοντας ένα νέο παγκόσμιο ρεκόρ για τη μεγαλύτερη υποβρύχια διαδρομή.
Το τολμηρό εγχείρημα είχε ως στόχο να καλύψει μια απόσταση 7 χιλιομέτρων, καταρρίπτοντας έτσι το παγκόσμιο ρεκόρ για τη μεγαλύτερη απόσταση που διανύει ένα αυτοκίνητο υποβρυχίως.
Το εγχείρημα καθοδηγήθηκε από μια ομάδα μηχανολόγων μηχανικών και δυτών, οι οποίοι έθεσαν ως στόχο να κατακτήσουν όχι μόνο την τεράστια υποβρύχια πίεση αλλά και τους πιθανούς κινδύνους του βυθού, συμπεριλαμβανομένων των καρχαριών.
Για την πλοήγηση στο δύσκολο έδαφος του ωκεανού, το LandCruiser άλλαξε τα κανονικά ελαστικά του με εξειδικευμένα μοντέλα τα οποία γέμισαν όχι με αέρα αλλά με νερό για να εξουδετερώσουν την άνωση. Κάθε ελαστικό ζύγιζε 150 κιλά.
Παρά την εμπιστοσύνη τους στο σύστημα κίνησης του οχήματος, η ομάδα πραγματοποίησε μόνο μία δοκιμή σε αλμυρό νερό πριν ξεκινήσει το επικό υποβρύχιο οδοιπορικό.
Η έμπνευση της ομάδας για αυτό το τολμηρό εγχείρημα ήταν ένα προηγούμενο εγχείρημα του 1983 που αφορούσε ένα συμβατικό πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο εξοπλισμένο με επιμήκεις σωλήνες εισαγωγής και εξαγωγής.
Ωστόσο, οι εξελίξεις στην τεχνολογία και τη μηχανική από τότε οδήγησαν την ομάδα να πιστέψει ότι θα μπορούσε να επιτύχει το ακατόρθωτο.