ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Το πιο αστείο στις «δημοσκοπήσεις» για τον ΣΥΡΙΖΑ είναι ότι ερωτώνται και οι νεοδημοκράτες αν «πρέπει να είναι υποψήφιος;»!
prodeals.gr

MG Cyber GTS, υπέροχο πισωκίνητο κουπέ 2+2 με 310+ ίππους

Το Cyber GTS αποτελεί την κλειστή έκδοση του ρόουντστερ Cyberster, με διάταξη θέσεων 2+2

MG Cyber GTS, υπέροχο πισωκίνητο κουπέ 2+2 με 310+ ίππους

Το MG Cyberster είναι ένα προσεγμένο ηλεκτρικό ρόουντστερ που εμπνέεται από τα κλασικά μοντέλα της βρετανικής εταιρείας. Στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood παρουσιάστηκε και το MG Cyber GTS, η έκδοση με τη σκληρή οροφή. Προς το παρόν παραμένει ένα πρωτότυπο.

Κι ενώ η MG θα μπορούσε να έχει προσθέσει απλώς μια σταθερή οροφή στο διθέσιο Cyberster, το Cyber GTS έχει διάταξη εσωτερικού 2+2. Το πίσω μέρος είναι υπέροχο και μια μικρή ducktail αεροτομή σβήνει όμορφα πάνω από τα πίσω φώτα του Cyberster.

Η MG αφήνει υποσχέσεις για διαφορές και στο στήσιμο, αφού προσανατολίζει το Cyberster για πιο τουριστική οδήγηση, ενώ στο Cyber ​​GTS θα προσδώσει πιο οδηγοκεντρικά χαρακτηριστικά.

Στα τέλη της δεκαετίας του 1960, η MG κατασκεύασε έξι αγωνιστικά αυτοκίνητα MGC GTS Sebring. Η σύγχρονη MG, η οποία αποτελεί πλέον μέρος της κινεζικής SAIC Motor, δηλώνει ότι το πρωτότυπο αποτίει φόρο τιμής σε αυτές τις κατασκευές. Είναι επίσης ένας εορτασμός για τα 100 χρόνια της MG.

Όσον αφορά την ισχύ, η MG αναφέρει ότι το πρωτότυπο είναι πισωκίνητο, χωρίς να αποκαλύπτει περισσότερες λεπτομέρειες. Είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι μια έκδοση παραγωγής θα χρησιμοποιεί τη διάταξη του ενός ηλεκτροκινητήρα του Cyberster.

Στο ρόουντστερ, υπάρχουν δύο εκδόσεις. Η πισωκίνητη με ένα μοτέρ στους 312 ίππους κι η κορυφαία 4κίνητη με συνδυαστική ισχύ 544 ίππους. Όσο για το βάρος, το δικίνητο Cyberster ζυγίζει 1.850 kg, ενώ το 4κίνητο 1.985 kg.

Μπορεί να είναι πρωτότυπο, αλλά το Cyber ​​GTS δείχνει έτοιμο για να μπει στην παραγωγή. Σε αντίθεση με το EXE181 Concept, το οποίο έκανε επίσης το ντεμπούτο του στο Goodwood. Aντλεί έμπνευση από το EX181, το οποίο σημείωσε ρεκόρ ταχύτητας ξηράς. Οδηγήθηκε από τον Phil Hill στα τέλη της δεκαετίας του 1950 και σχεδιάστηκε για βέλτιστη αεροδυναμική απόδοση.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Παρότι είχε μόλις 304 ίππους, το MG EX181 του 1959 κατάφερε να ξεπεράσει τα 400 km/h. Και τα δύο αυτοκίνητα εκτίθενται στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood, που ολοκληρώνεται αύριο.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.