Η επανεμφάνιση της MG στην ελληνική αγορά ξεπέρασε κάθε προσδοκία όσον αφορά την ανταπόκριση του κοινού και πώς αυτή μεταφράστηκε σε πωλήσεις. Με τη φίρμα να συμπληρώνει οσονούπω τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της υπό το νέο καθεστώς στη χώρα μας, η δυναμική αυτή αναμένεται να συνεχιστεί και τους επόμενους μήνες, σε ακόμα πιο έντονο ρυθμό, χάρη στο MG3 Hybrid+.
Το νέο και μικρότερο μοντέλο στην γκάμα της, που με σύμμαχο την τεχνολογία και όπλο την τιμή, ανακάτεψε για τα καλά την τράπουλα στην κατηγορία των σουπερμίνι. Μια κατηγορία που μπορεί τα τελευταία χρόνια να μετράει περισσότερες αποχωρήσεις απ’ ό,τι προσθήκες νέων μοντέλων, αλλά εξακολουθεί να διατηρεί υψηλό μερίδιο στις πωλήσεις, όντας η μόνη που κοντράρει έως σήμερα τα κάθε μεγέθους SUV.
Προς το παρόν, εφοδιασμένο με αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα κίνησης, το κινεζικό μοντέλο μπαίνει επίσης στο πολύ κλειστό κλαμπ των φουλ υβριδικών σουπερμίνι που δημιούργησε το Yaris. Με το Honda Jazz να σπάει πρώτο το μονοπώλιο της Toyota και πριν από μερικά χρόνια να ακολουθεί το Renault Clio E-Tech. Που παραμένει μέλος του μέχρι σήμερα, με την προ μηνών ανανεωμένη τελευταία γενιά του. Όπως είναι φυσικό, τα κοινά χαρακτηριστικά των σουπερμίνι φώναζαν για το κλείσιμο ενός ραντεβού στο DRIVE. Kαι μπορεί τα ιαπωνικά μοντέλα να δήλωσαν αδυναμία παρουσίας για λόγους διαθεσιμότητας, ο Γάλλος όμως δήλωσε παρών.
Και τα δύο σουπερμίνι που εμφανίστηκαν στα γραφεία μας στη συνάντηση που κανονίστηκε, χρησιμοποιούν για την κίνησή τους ένα αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα. Το οποίο μπορεί στα χαρτιά να δηλώνεται το ίδιο, στην πράξη όμως τα συστήματα εμφανίζουν αρκετές διαφορές και χαρακτηριστικά που αξίζει να εξεταστούν.
Το πρώτο νούμερο που προκαλεί εντύπωση στο MG3 Hybrid+ είναι αυτό της ονομαστικής ιπποδύναμης. Με συνδυαστική ισχύ 195 ίππους είναι με διαφορά το ισχυρότερο της κατηγορίας. Τα άλογα αυτά προκύπτουν από έναν 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,5 lt που λειτουργεί σε κύκλο Attkinson, αποδίδοντας 105 ίππους και 128 Nm. Και συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και 250 Nm. Το σύστημα ολοκληρώνει μια γεννήτρια.
Διαβάστε τη συγκριτική δοκιμή MG3 Hybrid+ vs Renault Clio E-Tech στο drive.gr