ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Ο Κ.Μητσοτάκης «απειλεί με εκλογές» τους φιλοσαμαρικούς. Πρώτη φορά κάποιος «απειλεί» με... άλμα στο κενό!
prodeals

MG4 μέσω Ταϊλάνδης για αποφυγή ευρωπαϊκών δασμών;

Η SAIC εξετάζει το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσει το εργοστάσιό της στην Ταϊλάνδη για να αποφύγει τους φόρους

MG4 μέσω Ταϊλάνδης για αποφυγή ευρωπαϊκών δασμών;

Η MG Motor με το MG4 είναι ο κατασκευαστής που τιμωρείται περισσότερο από τους πρόσφατους δασμούς εισαγωγής στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Κατηγορούμενος ότι δεν θέλει να συνεργαστεί, ο Κινέζος κατασκευαστής συνεχίζει να ισχυρίζεται ότι αρνήθηκε να κοινοποιήσει πληροφορίες που θεωρούνται εμπιστευτικές σε μια έρευνα που γειτνιάζει με τη βιομηχανική κατασκοπεία.

Σε κάθε περίπτωση, τα ηλεκτρικά μοντέλα της MG Motor φορολογούνται πλέον με 36,3%. Όπως και οι συμπατριώτες του κινεζικού ομίλου, η BYD και η Chery, η SAIC (ιδιοκτήτρια της MG Motor), σχεδιάζει να μεταφέρει μέρος της παραγωγής της στην Ευρώπη. Αλλά προσώρας δεν έχει ληφθεί ακόμη καμία απόφαση και αυτό το πιθανό εργοστάσιο δεν θα είναι σε θέση να εξασφαλίσει μεγάλο όγκο πριν από το 2027.

Προκειμένου να αποφύγει τους φόρους λοιπόν, η SAIC εξετάζει το ενδεχόμενο εισαγωγής του MG4 από την Ταϊλάνδη. Η ηλεκτρική μπερλίνα κατασκευάζεται ήδη στη χώρα αυτή, ενώ υπάρχουν και τα κανάλια εισαγωγής στην ΕΕ: Μοντέλα που παράγονται από τη Ford, την Toyota, την Isuzu ή τη Mitsubishi εισάγονται ή έχουν ήδη εισαχθεί από αυτήν τη χώρα στη Γηραιά Ήπειρο. Μελετάται επίσης μια εμπορική συμφωνία με την Ευρωπαϊκή Ένωση, η οποία θα ήταν ευλογία για τους Κινέζους κατασκευαστές που είναι ευρέως εγκατεστημένοι στη χώρα.

Το μόνο εμπόδιο για την MG Motor είναι ότι το 40% των ανταλλακτικών θα πρέπει να παράγονται επί τόπου, διαφορετικά το MG4 δεν θα μπορέσει να αναγνωριστεί ως ταϊλανδικής παραγωγής από την Ευρωπαϊκή Ένωση.Αυτή η επιλογή αφορά προς το παρόν μόνο το MG4, και προφανώς το επόμενο ηλεκτρικό SUV, το MG S5. Τα MG3, ZS ή HS θα παραμείνουν εισαγόμενα από την Κίνα, αφού η προσαύξηση αφορά μόνο τα ηλεκτρικά μοντέλα. Τα βενζινοκίνητα, τα υβριδικά και τα plug-in hybrid εξακολουθούν να υπόκεινται σε φόρο 10%.
Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.