ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου διηπειρωτικού βλήματος της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

MINI JCW το μοναδικό GTI υψηλής απόδοσης που καίει βενζίνη

Το νέο θερμικό MINI JCW αποδίδει 231 ίππους και γίνεται το μοναδικό πανίσχυρο GTI -πλην του ειδικού Toyota GR Yaris

MINI JCW το μοναδικό GTI υψηλής απόδοσης που καίει βενζίνη

Πριν από λίγες μέρες ανακαλύψαμε τις πρώτες φωτογραφίες του ολοκαίνουργιου ηλεκτρικού MINI JCW, που σε αυτή την ισχυρότερη παραλλαγή της γκάμας αποδίδει 258 ίππους.

Το «νέο» Mini JCW που βλέπετε, βασίζεται στη θερμική παραλλαγή του μοντέλου, δηλαδή εξακολουθεί να είναι πατάει στην πλατφόρμα της παλιάς γενιάς. Αλλά με σημαντικές βελτιώσεις για να μοιάζει με το μοντέλο των «μηδενικών εκπομπών».

Η συνταγή παραμένει η ίδια με πριν, με πολύ επιθετικό σχεδιασμό και βενζινοκινητήρα πιεσμένο στο μάξιμουμ. Για την περίπτωση ο δίλιτρος 4κύλινδρος τούρμπο εξακολουθεί να αποδίδει 231 άλογα, αλλά με ροπή 380 Nm αυτή τη φορά. Απόδοση αρκετή πάντως για να επιταχύνει στο σπριντ 0-100 km/h σε μόλις 6,1 δευτερόλεπτα. Επίδοση πολύ κοντά ούλτρα σπορ κόμπακτ μοντέλα, όπως το Honda Civic Type R ή το Volkswagen Golf GTI.

Στην καμπίνα, το νέο MINI JCW χρησιμοποιεί το ίδιο ταμπλό με τις άλλες εκδόσεις με κάποιες πιο σπορ λεπτομέρειες. Το αυτοκίνητο φυσικά διαθέτει όλα τα βοηθήματα οδήγησης που είναι διαθέσιμα στις υπόλοιπες εκδόσεις του καταλόγου (στάνταρ ή προαιρετικά). Με τον ενδιαφερόμενο να μπορεί, όπως και στο προηγούμενο JCW, να το παραγγείλει και σε κάμπριο.

Tο νέο MINI JCW ξεκινά από €42.250 € για το 3θυρο χάτσμπακ και €49.990 το Cabrio. Μένει να δούμε αν η βρετανική εταιρεία θα επαναλανσάρει στη συνέχεια την παραλλαγή περιορισμένης παραγωγής GP με κινητήρα 300 PS, όπως συνέβαινε στην προηγούμενη έκδοση.

Κλείνοντας να επαναλάβουμε ότι το νέο θερμικό MINI JCW γίνεται ούτως ή άλλως μοναδικό στην αγορά. Καθώς είναι το μόνο μικρό χάτσμπακ υπέρ-υψηλής απόδοσης. Ο «ανταγωνισμός», εντός ή και εκτός εισαγωγικών περιορίζεται στο πολύ ασθενέστερο Volkswagen Polo GTI. Και στο Toyota GR Yaris παίζει σε άλλο γήπεδο με τον κινητήρα 280 ίππων και κυρίως την τιμή του.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Δείτε το video στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.