Πριν από λίγες μέρες ανακαλύψαμε τις πρώτες φωτογραφίες του ολοκαίνουργιου ηλεκτρικού MINI JCW, που σε αυτή την ισχυρότερη παραλλαγή της γκάμας αποδίδει 258 ίππους.
Το «νέο» Mini JCW που βλέπετε, βασίζεται στη θερμική παραλλαγή του μοντέλου, δηλαδή εξακολουθεί να είναι πατάει στην πλατφόρμα της παλιάς γενιάς. Αλλά με σημαντικές βελτιώσεις για να μοιάζει με το μοντέλο των «μηδενικών εκπομπών».
Η συνταγή παραμένει η ίδια με πριν, με πολύ επιθετικό σχεδιασμό και βενζινοκινητήρα πιεσμένο στο μάξιμουμ. Για την περίπτωση ο δίλιτρος 4κύλινδρος τούρμπο εξακολουθεί να αποδίδει 231 άλογα, αλλά με ροπή 380 Nm αυτή τη φορά. Απόδοση αρκετή πάντως για να επιταχύνει στο σπριντ 0-100 km/h σε μόλις 6,1 δευτερόλεπτα. Επίδοση πολύ κοντά ούλτρα σπορ κόμπακτ μοντέλα, όπως το Honda Civic Type R ή το Volkswagen Golf GTI.
Στην καμπίνα, το νέο MINI JCW χρησιμοποιεί το ίδιο ταμπλό με τις άλλες εκδόσεις με κάποιες πιο σπορ λεπτομέρειες. Το αυτοκίνητο φυσικά διαθέτει όλα τα βοηθήματα οδήγησης που είναι διαθέσιμα στις υπόλοιπες εκδόσεις του καταλόγου (στάνταρ ή προαιρετικά). Με τον ενδιαφερόμενο να μπορεί, όπως και στο προηγούμενο JCW, να το παραγγείλει και σε κάμπριο.
Tο νέο MINI JCW ξεκινά από €42.250 € για το 3θυρο χάτσμπακ και €49.990 το Cabrio. Μένει να δούμε αν η βρετανική εταιρεία θα επαναλανσάρει στη συνέχεια την παραλλαγή περιορισμένης παραγωγής GP με κινητήρα 300 PS, όπως συνέβαινε στην προηγούμενη έκδοση.
Κλείνοντας να επαναλάβουμε ότι το νέο θερμικό MINI JCW γίνεται ούτως ή άλλως μοναδικό στην αγορά. Καθώς είναι το μόνο μικρό χάτσμπακ υπέρ-υψηλής απόδοσης. Ο «ανταγωνισμός», εντός ή και εκτός εισαγωγικών περιορίζεται στο πολύ ασθενέστερο Volkswagen Polo GTI. Και στο Toyota GR Yaris παίζει σε άλλο γήπεδο με τον κινητήρα 280 ίππων και κυρίως την τιμή του.