ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Να γιατί αυτή η Alfa Romeo αξίζει €1,1 εκατομμύρια!

Η Totem Automobili αναβιώνει ένα κλασικό μοντέλο της Alfa Romeo με 810 ίππους κι άπειρα ανθρακονήματα

Να γιατί αυτή η Alfa Romeo αξίζει €1,1 εκατομμύρια!

Η Totem Automobili έχει ψύχωση με την Alfa Romeo GΤΑ. Πριν τέσσερα χρόνια, είχε παρουσιάσει ένα restomod με 525 PS και ανθρακονημάτινο αμάξωμα. Λίγο όμως ο κορονοϊός, λίγο ότι ήταν ηλεκτρικό, το κοινό μάλλον θα αγαπήσει περισσότερο τη νέα της δημιουργία.

Ονομάζεται Alfa Romeo GTAmodificata, με τον ιταλικό οίκο να προικίζει το κλασικό μοντέλο με θερμικό κινητήρα.

Και μάλιστα όχι ό,τι κι ό,τι, αλλά ένα custom V6 με δύο τούρμπο και βάρος μόλις 165 kg.

Το αποτέλεσμα; Εκρηκτικό! Αποδίδει 810 PS και 730 Nm ανάμεσα στις 3.500 rpm. Με περιεχόμενη γωνία 90 μοίρες, στροφάρει έως τις 8.500 σαλ. κι απογειώνει το αμάξωμα των 1.095 kg.

Τα 0-100 km/h έρχονται σε μόλις 2,6”, σοκαριστική επίδοση αν αναλογιστούμε ότι η κίνηση γίνεται μόνο από τους πίσω 285/35/19 τροχούς με τη βοήθεια μπλοκέ διαφορικού και σειριακού κιβωτίου έξι σχέσεων. Η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 300 km/h.

Με διπλά ψαλίδια κι άφθονο ανθρακόνημα, το βάρος της Alfa Romeo GTAmodificata παραμένει τόσο χαμηλά κι η αναλογία κιλών ανά ίππο περιορίζεται στα 1,35.

Αν η τιμή ζαλίζει στα €1,1 εκατομμύρια, έχετε κατά νου ότι δεν πρόκειται για ένα ακόμα restomod. Το ιταλικό μοντέλο βασίζεται πλέον σε ένα μονοκόκ από ανθρακονήματα, τόσο ο μπροστινός όσο κι ο πίσω άξονας έχουν διάταξη με διπλά ψαλίδια.

Ενώ τεράστια 6πίστονα φρένα μπροστά και 4πίστονα της Brembo αναλαμβάνουν την πέδηση.

Υπάρχουν τρία προγράμματα οδήγησης, ηλεκτρικά υποβοηθούμενη κρεμαγιέρα -ελπίζουμε να μην καταστρέφει την αίσθηση- και ρυθμιζόμενο ABS. Η εξάτμιση τιτανίου θα διασφαλίζει ότι ο V6 ακούγεται όπως του αρμόζει.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Αν και δεν έχουν δημοσιευτεί ακόμη φωτογραφίες από το εσωτερικό του αυτοκινήτου, ο Ιταλός κατασκευαστής δηλώνει ότι έρχεται στάνταρ με κάρμπον μπάκετ καθίσματα ντυμένα με δέρμα και ζώνες πολλαπλών σημείων της Sabelt.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.